Wizz Air wdraża dodatkowe zasady dotyczące higieny

Linia lotnicza Wizz Air wprowadza od 1 maja, zgodnie z przepisami rządowymi – wprowadza nowe procedury. Mają one na celu pomóc zachować dystans fizyczny podczas wchodzenia na pokład oraz utrzymać czystość w samolocie.
Aby zminimalizować interakcję na lotnisku, pasażerowie powinni dokonywać odprawy oraz opłat – na przykład za dodatkowy bagaż – online. W szczególności zaleca się korzystać z punktów samodzielnego nadania bagażu – tam, gdzie są dostępne – oraz szybkich kontroli bezpieczeństwa (fast track) na lotniskach. Pasażerowie są proszeni o przestrzeganie nowych zasad dotyczących zachowywania dystansu fizycznego podczas wchodzenia na pokład oraz jego opuszczania.
Bezpieczeństwo w kabinie
Mimo że filtry HEPA znajdujące się we wszystkich samolotach Wizz Air odfiltrowują z powietrza w kabinie 99,7 proc. wirusów i bakterii, załoga oraz pasażerowie zostaną zobowiązani nosić maski podczas całego lotu. Personel pokładowy będzie rozdawał każdemu pasażerowi chusteczki dezynfekujące. W celu zmniejszenia kontaktu fizycznego, zachęca się do płatności zbliżeniowych podczas zakupów na pokładzie. Z samolotów zostaną usunięte magazyny pokładowe. W przypadku lotów o większym obłożeniu, załoga będzie dbać o zachowanie odstępów między pasażerami.
Wizz Air będzie kontynuować rygorystyczny dzienny harmonogram czyszczenia całej czynnej floty, z dezynfekcją samolotu w nocy zgodnie z oficjalnymi wytycznymi. Nowe zasady objaśnia film na youtube
József Váradi, prezes Wizz Air, powiedział: – Zdrowie i samopoczucie pasażerów oraz załogi zawsze miało dla nas ogromne znaczenie. Ponieważ rośnie liczba pasażerów i rozwijamy naszą działalność, środki bezpieczeństwa, które wdrażamy pozwolą na stworzenie możliwie najlepszych warunków sanitarnych. Zachęcamy klientów do obejrzenia filmu, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych nowych środków bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Wierzymy, że wprowadzony regulamin Wizz Air pomoże pasażerom poczuć się swobodniej podczas podróży z nami, gdyż nadal będziemy służyć naszym klientom, teraz przy zwiększonych środkach higieny.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty










