Niemcy rozszerzają promocję w mediach społecznościowych
Aby utrzymać dialog z przyszłymi klientami w okresie kwarantanny, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) postanowiła skoncentrować się na inspirujących, empatycznych i jednocześnie edukacyjnych treściach publikując je na ponad 30 kanałach mediów społecznościowych.
#DiscoverGermanyFromHome została pozytywnie przyjęta na 50 rynkach źródłowych na świecie i osiągnęła doskonałe wyniki. Od startu kampanii 16 marca za pośrednictwem własnych kanałów kampania dotarła do 9,6 miliona użytkowników oraz wygenerowała ponad milion interakcji.
Do tego należy doliczyć 19 000 postów związanych z kampanią i opublikowanych na kanałach zewnętrznych, co z kolei wywołało 210 000 interakcji.
Zachęta do interakcji
Posty zachęcają do interakcji. DZT stworzyła też ciekawą podstronę, która od połowy kwietnia uzupełnia powyższe informacje o wirtualne zwiedzanie wybranych miejsc we wszystkich 16 krajach związkowych.
Dodatkowo, na stronie można znaleźć playlistę spotify, interaktywną mapę, quiz i przepisy kulinarne – w skrócie: wszystko, co sprawia, że nabierasz ochotę na podróżowanie po Niemczech.
Film i chatbot
Uzupełnieniem kampanii jest 3-minutowy film prezentujący bogatą i zróżnicowaną ofertę turystyczną w Niemczech.
Film dostępny jest na kanale YouTube oraz na podstronie kampanii. W kolejnym etapie DZT rozszerzy ofertę podstrony o chatbota AI.
Dzięki niemu, goście, którzy są zainteresowani wyjazdem do Niemiec otrzymają aktualne informacje na temat planowania i organizowania podróży oraz aspektów prawnych i ofert turystycznych.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: “Utrwalona pozycja naszej marki „Niemcy, cel podróży” w połączeniu z dużą elastycznością w tworzeniu i wdrażaniu kampanii, a także wielowarstwowym wykorzystaniem możliwości cyfrowych, utrzymuje zainteresowanie produktem turystycznym także w czasie blokady. Dzięki inspirowaniu i informowaniu utrzymujemy aktywny dialog z klientami, a także kontakt z międzynarodową branżą turystyczną. Dziś kładziemy podwaliny pod uruchomienie udanych programów naprawczych w przyszłości. Zgodnie z sytuacją na różnych rynkach źródłowych, w drugiej połowie roku będziemy mogli uruchomić środki naprawcze, rozpocząć odroczone kampanie i szybko wdrożyć ich treści dostosowując je do danego rynku.”
Oprócz kampanii #DiscoverGermanyFromHome przeznaczonej dla klienta końcowego, DZT na stronie internetowej dla branży informuje swoich międzynarodowych jak i krajowych partnerów turystycznych nie tylko o aktualnej sytuacji związanej z koronawirusem, ale także o działaniach i obecnej sytuacji na 15 najważniejszych rynkach źródłowych.
W kwietniu DZT rozpocżęła akcję reklamującą wirtualne zwiedzanie 16 landów.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty