Saksonia – start kampanii #SaxonyTravelDreams
Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS), Organizacja Marketingu Turystycznego Saksonii, zainaugurowała nową kampanię promocyjną, która ma zachęcić do przyszłych podróży do Saksonii.
Kampania ma zapewnić inspirujące treści w międzynarodowych kanałach komunikacyjnych: na anglojęzycznej stronie internetowej www.saxonytraveldreams.com, na Facebooku, Instagramie i Twitterze, a także na blogach i biuletynach.
Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca TMGS, powiedziała: „Teraz ważniejsze niż kiedykolwiek jest pozostawanie w kontakcie z rynkami międzynarodowymi i bieżące dostarczanie informacji naszym najważniejszym rynkom źródłowym. Ponieważ naszym zadaniem jest również sprzedawanie Saksonii poza Niemcami, ta anglojęzyczna kampania komunikacyjna wspiera nasze lokalne regiony wakacyjne i dostawców usług turystycznych, dbając o to, aby wspomnienia z Saksonii pozostały żywe w pamięci naszych międzynarodowych gości.”
Pomoc partnerska
Promowanie kampanii obejmującej wiele mediów będzie wspierane przez międzynarodowe biura TMGS i partnerów z Niemieckiej Narodowej Organizacji Turystyki, którzy według Veroniki Hiebl, są ważnymi ambasadorami turystyki w Saksonii, ponieważ przez lata budowali rozległe kontakty między mediami oraz organizatorami wycieczek i biurami podróży.
#SaxonyTravelDreams przedstawia inspirujące informacje i wirtualne treści, piękne obrazy miast i krajobrazów, filmy, opowieści o saksońskich tradycjach i rękodziele, sztuce i kulturze a także przedstawia typowe potrawy regionalne.
Nowe centrum online zawiera również aktualne informacje na temat zmian dotyczących COVID-19 w Saksonii oraz linki do kluczowych stron informacyjnych w języku angielskim
#SaxonyTravelDreams ma na celu zaangażowanie potencjalnych gości na głównych rynkach turystyki przyjazdowej do Saksonii: w Polsce, Holandii, Czechach, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Rosji, USA i Chinach.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty