Best Reisen z przedłużoną gwarancją ubezpieczeniową
Nowa gwarancja ubezpieczeniowa będzie obowiązywała od 29 czerwca. Ponadto touroperator poinformował, że agenci otrzymają 50 proc. prowizji już przy wpłacie prowizji.
Leila Ben Arfi, prezes zarządu, powiedział: „Nasza radość jest ogromna. Branża turystyczna jest obecnie rynkiem dużego ryzyka dla ubezpieczycieli, więc tym bardziej jest to dla nas powód do dużego zadowolenia i dowód na to, że jesteśmy godnym zaufania partnerem i touroperatorem.”
Biuro Best Reisen wprowadziło także ubezpieczenie, które pokrywa ewentualne koszty leczenia w przypadku zachorowania na COVID-19 w trakcie pobytu za granicą. Obowiązuje ono zarówno w regionie, w którym ogłoszono epidemię, jak również tam, gdzie do tej pory nie zidentyfikowano wystąpienia wirusa.
Pomoc agentom
Best Reisen proponuje wszystkim agentom możliwość otrzymania 50 proc. prowizji już przy wpłacie zaliczki. Biuro liczy na to, że otrzymane wsparcie ułatwi partnerom szybki powrót do pełnego funkcjonowania i sprzedaży ofert Best Reisen.
Leila Ben Afri podkresliła: „Okres, w którym polski rząd zawiesił ruch lotniczy, wykorzystaliśmy na dostosowanie oferty do nowych potrzeb rynku. W nadchodzące wakacje, oprócz dotychczasowych propozycji biura, klienci Best Reisen cieszyć się mogą wypoczynkiem z dojazdem własnym w słonecznej Chorwacji, Czarnogórze, Bułgarii i w Grecji. Dostępnych jest także wiele innych bliskich kierunków jak Cypr, Malta czy Sardynia, oraz szeroki wachlarz ofert typu low cost i wyjazdów egzotycznych.
Widać, że poszerzenie oferty spotkało się dużym zainteresowaniem. Mimo sytuacji związanej z wystąpieniem covid-19, biuro Best Reisen ma już sporo rezerwacji na lato, pojawia się też coraz więcej osób zainteresowanych dalekimi destynacjami w sezonie zimowym 2020/21. Bardzo cieszymy się, że klienci o nas pamiętają i darzą dużym zaufaniem. Jak zawsze pełni optymizmu patrzymy w przyszłość. Mamy nadzieję, że sytuacja niebawem wróci do normy i znów będziemy mogli spełniać najbardziej wyszukane podróżnicze marzenia naszych klientów.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
gdyby byli tacy stabilni i godni zaufania, to gwarancja byłaby przedstawiona w terminie, w którym mają obowiązek tj 14 dni przed wygaśnięciem obowiązującej a nie dzień przed 😉