TOP Touristik: dynamiczne pakietowanie ratuje sytuację
W dzisiejszych czasach dynamiczne pakietowanie ratuje sytuację – twierdzi prezes TOP Touristik Daniel Esavandi. Touroperator twierdzi, że klienci chcą podróżować, nie narzeka na sprzedaż ofert last minute na sezon 2020 i oferuje już lato 2021.
Po miesiącach epidemii i kwarantanny TOP Touristik zauważa dużą chęć podróżowania wśród klientów.
„90 proc. naszych sprzedanych imprez turystycznych stanowią wyjazdy last minute do śródziemnomorskich kurortów europejskich. Nasz system codziennie otrzymuje aktualizacje cen i ofert na hotele i przeloty. Możemy więc zaproponować dobry produkt last minute. Łączymy ofertę pobytu z propozycjami przelotu od różnych przewoźników” – wyjaśnia jeden z założycieli i CEO TOP Touristik Daniel Esavandi.
Aktualizowanie oferty z automatu
Działający na polskim rynku touroperator z niemieckim rodowodem korzysta z systemów pozwalających na dynamiczne pakietowanie, funkcjonujących na podobnych zasadach, jak u naszych zachodnich sąsiadów. Chodzi przede wszystkim o elastyczność i bieżące aktualizacje produktu oraz jego cen i szybkie łączenie ze sobą elementów pakietu: hotelu, przelotu.
„Bardzo dobrze sprzedaje nam się w tym sezonie Bułgaria, stawiamy na ten kierunek bardziej niż np. na Grecję, w której na polskim rynku panuje duża konkurencja wśród touroperatorów. Interesujemy się również Maltą. Jako organizator, który zajmuje się dynamicznym pakietowaniem nasze działania skupiamy na tych kierunkach. Dzięki nowoczesnej technologii w przypadku każdego kierunku oferujemy kilka połączeń kilku różnych przewoźników” – mówi prezes firmy.
Przed wybuchem pandemii TOP Touristik specjalizował się również w wylotach do ZEA, rozpoczął też pakietowanie przelotów do Stanów Zjednoczonych. W sezonie 2020 oczywiście stawia na bliższe kierunki, licząc na to, że kurorty nad Morzem Śródziemnym przekonają klientów ceną, konkurencyjną wobec wczasów nad Bałtykiem.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
[…] wielokrotnie, kluczem w dynamicznym pakietowaniu jest mocna sieć agencyjna. Sukcesy Best Reisen Top Touristik, czy Eximu zostały zbudowane właśnie na sieci agentów. LOT musi zdecydowanie odrzucić pokusę […]