Fly.pl: ponad 43 proc. klientów wybiera Bułgarię

Logotyp fly.pl

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Bułgarii stanowili 43,74 proc. wszystkich klientów.

Wyjazdami w lipcu zainteresowanych było 54,74 proc. klientów, zaś wyjazdami w sierpniu – 35,48 proc.

Czwórkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Bułgaria – 43,74 proc., Grecja 22,32 proc., Hiszpania – 14,53 proc., Cypr Południowy – 6,51 proc.

Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: “W dalszym ciągu największym zainteresowaniem klientów cieszą się najbliższe terminy wyjazdowe ze względu na jasną sytuację dotyczącą zasad i możliwości podróżowania na dane kierunki. Niepewność panująca wśród Klientów wstrzymuje decyzje o rezerwacjach wakacji z terminami jesiennymi i zimowymi. Niepokojący jest dalszy brak informacji dotyczących konkretnych harmonogramów otwierania się na kolejne kraje z basenu Morza Śródziemnego, w szczególności Turcji, Egiptu i Tunezji. Kierunki te są kluczowe dla funkcjonowania turystyki wyjazdowej, dlatego czekamy z wytęsknieniem na możliwość realizacji wyjazdów do tych krajów.”

Fly.pl: klienci powoli wracają. Grecja i Bułgaria najpopularniejsze