eSky.pl pomaga promować atrakcje w Polsce
Firma eSky.pl rozpoczęła program „eSky Wspiera Turystykę”, w ramach którego przeprowadzi bezpłatne kampanie reklamowe na swoim polskim i zagranicznych serwisach dla polskich miast oraz atrakcji turystycznych. W programie biorą udział: Kraków, Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, oraz Muzeum Łazienki Królewskie.
Program “eSky Wspiera Turystykę” zakłada kampanie reklamowe w internecie, za pomocą których firma zamierza rozpowszechnić informacje o atrakcjach turystycznych w polskich regionach. Będzie to miało wpływ na zwiększenie zainteresowania pięknem Polski zarówno w kraju, jak i za granicą, gdzie firma posiada wielu klientów. Działania w ramach programu “eSky Wspiera Turystykę” polegają na udostępnieniu powierzchni reklamowych w szeroko odwiedzanych serwisach eSky w Polsce i za granicą. Standardowo tego typu działania firma eSky.pl prowadzi na zasadach komercyjnych na rzecz podmiotów z całego świata. Tym razem, firma zdecydowała się na udostępnienie ww. powierzchni w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Deniz Rymkiewicz, PR Coordinator w eSky.pl, powiedział: “Każdy podmiot branży turystycznej odczuł skutki “lockdown”. My, jako część polskiej branży turystycznej, również odczuliśmy skutki pandemii. Wiemy, że w trudnych czasach liczy się współpraca. Dlatego, jako odpowiedzialna społecznie firma o polskich korzeniach, postanowiliśmy wykorzystać naszą szeroką ekspozycję międzynarodową, by wesprzeć turystykę w Polsce – jest to nasz wkład w odbudowę turystyki w Polsce.”
Partnerzy o programie
W programie bierze udział m.in. Kraków.
Jacek Majchrowski, Prezydent miasta, skomentował: „Nasza wzajemna współpraca to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom wszystkich zatrudnionych w branży turystycznej i tym samym jej wsparcie. Wiemy, z jakimi problemami zmagamy się od połowy marca, szczególnie w tak chętnie do tej pory odwiedzanych miastach jak Kraków. Musimy pobudzić na nowo zainteresowanie lokalnymi atrakcjami, oczywiście przy zachowaniu wszelkich względów bezpieczeństwa. To dla Krakowa idealna okazja, aby pochwalić się nie tylko, tym z czego słynie, ale i zupełnie nieoczywistym obliczem miasta, bo to nasz niezaprzeczalny atut. Magiczna atmosfera naszego miasta przyciąga turystów jak magnes. Tym razem będziemy zachęcać turystów, aby porzucili utarte szlaki i znane przewodniki i przeszli, przejechali, przepłynęli miasto i spojrzeli na nie z niecodziennej perspektywy.”
Programem “eSky Wspiera Turystykę” objęto także Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, jako jedną z perełek turystycznych Małopolski. Muzeum posiada dwie ekspozycje: w Kopalni Soli oraz w Zamku Żupnym. Oba obiekty wpisane są na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Pod ziemią na odwiedzających czekają między innymi bajkowe kryształy soli ze słynnych Grot Kryształowych, gigantyczne drewniane maszyny wyciągowe czy imponujące wielkością komory ze śladami dawnych prac górniczych. W Zamku prezentowana jest kolekcja solniczek – należy do najcenniejszych tego typu kolekcji na świecie.
Jan Godłowski, dyrektor Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka, dodał: “eSky dzięki swojemu programowi wspierającemu polską turystykę pokazuje jak niezwykłe miejsca można odwiedzić w naszym kraju. Obecne ograniczenia mogą być jednocześnie szansą, aby dać się oczarować tym wszystkim, co oferuje Polska. A jest z czego wybierać. Serdecznie zachęcam do odkrywania uroków rodzimej turystyki.”
Oprócz atrakcji turystycznych w Małopolsce, programem objęto obiekty na Mazowszu. Jednym z nich jest Muzeum Łazienki Królewskie, które znajduje się w czołówce najbardziej odwiedzanych muzeów w Polsce zgodnie z danymi GUS.”
Zbigniew Wawer, dyrektor Muzeum Łazienki Królewskie, dodał: “Niezależnie od tego, jak zmieniły się warunki udostępniania muzeów zwiedzającym, dbamy o to, aby nasi goście mieli zapewniony kontakt z kulturą. W okresie ograniczeń związanych z epidemią, proponujemy obcowanie z historią i sztuką w otoczeniu przyrody. Zapraszamy nie tylko do pięknych, historycznych ogrodów, lecz także do cennych zabytków klasycystycznej architektury, w których eksponowane są królewskie kolekcje obrazów, rzeźby i grafiki.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty