Nowości w aplikacji mobilnej Itaki

Kilka nowych funkcjonalności zostało wprowadzonych w aplikacji mobilnej Itaki.
Dotychczas z aplikacji skorzystało już milion klientów, otrzymując dostęp do: wszystkich informacji o swojej rezerwacji, w tym godziny transferu na lotnisko; ofert specjalnych i usług dodatkowych np. rezerwacji wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu, zakupu ubezpieczenia oraz informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala (dotyczy wybranych destynacji).
Co nowego w aplikacji?
1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci w łatwy sposób będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w destynacji za pośrednictwem znanych komunikatorów: WhatsApp i Messenger i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
2. Udział w spotkaniu z rezydentem online – klient bez konieczności wychodzenia z pokoju czy powrotu z plaży będzie mógł wziąć udział w spotkaniu za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie osób obecnych podczas takich spotkań jest istotny również ze względu na aktualną sytuację, w której ważne jest zachowanie społecznego dystansu.
3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w sekcji FAQ specjaliści touroperatora odpowiadają na pytania, najczęściej zadawane przez klientów. Chcąc poznać odpowiedź, klient może wejść w aplikację i wyszukać interesującą go kwestię, bez konieczności kontaktu z Centrum Obsługi Klienta czy Infolinią.
4. Cenne wskazówki od rezydenta – klient Itaki będzie miał zawsze pod ręką porady przedstawiciela touroperatora dotyczące konkretnej destynacji. Znajdzie tam informacje o tym, co warto zobaczyć czy jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godziny transferu z hotelu na lotnisko. Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla klientów w połowie sierpnia 2020 r.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty











Używam apki od dłuższego czasu – moim zdaniem jest świetna i bardzo łatwo znaleźć tam pomysł na wakacje. Chyba najbardziej podoba mi się opcja dodawania do ulubionych, bo wiele razy miałam tak, że coś widziałam, nie zapisałam tego i mi uciekało. Osobiście pobrałam stad https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.itaka.itaka i już dwukrotnie z mężem udało nam się za jej pomocą wybrać i kupić wczasy. Jedne w Polsce, drugie w Grecji.