Fly.pl – pierwsza czwórka krajów bierze ponad 93 proc. rynku

Logotyp fly.pl

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Grecji, Turcji, Bułgarii i Tunezji stanowili 93,02 proc. wszystkich klientów.

Wyjazdami w sierpniu zainteresowanych było 57,27 proc. klientów, wyjazdami we wrześniu – 31,58 proc., zaś wyjazdami w październiku – 2,41 proc.
Czwórkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Grecja 32,24 proc., Turcja – 32,12 proc., Bułgaria – 22,22 proc., Tunezja – 6,44 proc.

Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: „Lista kierunków, które Polacy wybierają na tegoroczne urlopy stabilizuje się i jest zbliżona wynikami do poprzedniego tygodnia. Z zestawienia wypada Egipt dla którego od 1 września turyści będą musieli wylegitymować się negatywnym wynikiem testu na obecność koronawirusa przy przekraczaniu granicy. Problemem po raz kolejny w tym sezonie jest brak stabilizacji przepisów pozwalających na realizację programów wyjazdów zagranicznych. Wpływ długoterminowych przepisów oraz wprowadzane w ostatniej chwili rozporządzenia powodują spadek zainteresowania Klientów rezerwacją wczasów poza granicami kraju. Doniesienia medialne dotyczące nowego rozporządzenia skutecznie osłabiają popyt.”

Apel Fly.pl do rządu: przestańcie straszyć turystów, podróże samolotem są bezpieczne

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center