Emirates liniami lotniczymi o najwyższej wartości
Według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku linie lotnicze Emirates są marką o najwyższej wartości rynkowej na świecie wśród wszystkich linii lotniczych (już trzeci rok z rzędu).
Emirates obecnie plasują się na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rzędu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku.
Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki powiedział: “Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniającym w biznesie, dlatego Emirates od lat w nią inwestują. Cieszymy się, że wartość naszej marki wzrosła, i że Emirates zachowały swą pozycję lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcą usług w szybko zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym środowisku.”
David Haigh, dyrektor generalny Brand Finance dodał: “Emirates przewożą więcej pasażerów na większe odległości, niż którykolwiek z konkurentów i stały się standardem, według którego oceniane są inne marki sektora lotniczego. Za sprawą swej doskonałej obsługi pracownicy Emirates, marki o najwyższej wartości na Bliskim Wschodzie, są ambasadorami całego regionu, budując mosty i dobre relacje pomiędzy różnymi kulturami.”
Platforma Emirates ,,Hello Tomorrow” łączy ludzi i kultury poprzez inicjowanie znaczących i wzbogacających doświadczeń, które kształtują nasz świat. Ciągłą aspiracją linii jest rozwój do rangi globalnej marki lifestylowej – oferującej nie tylko połączenia z punktu A do punktu B, ale także uaktywniającej ludzkie nadzieje, marzenia i aspiracje. Pasażerowie na całym świecie mają teraz różnorodne możliwości poznawania marki Emirates na wielu platformach mediów społecznościowych, również poprzez znanych sponsorów, takich jak FIFA World Cup ™ i Formuła 1. Emirates to obecnie jedna z najbardziej aktywnych marek na Facebooku nie tylko w kategorii linii lotniczych, ale także wśród innych marek lifestylowych, publikująca posty na temat swej floty, produktów, sponsoringu i załogi. Emirates są również największą na świecie linią lotniczą aktywną na LinkedIn. Przewoźnik obecny jest także na takich portalach jak YouTube, Instagram czy Google Plus.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty