Hotele smartline w ofercie Neckemanna
Z myślą o klientach szukających wakacji w atrakcyjnej cenie, grupa Thomas Cook do którego należy Neckermann, wprowadziła w 2013 roku markę hotelową smartline. Jest to pierwsza niskobudżetowa marka hotelowa oferowana w segmencie wypoczynku „Sun & Beach”.
Smart shopping (z ang. sprytne, inteligentne zakupy) czyli umiejętność kupowania produktów dobrej jakości w niskiej cenie to trend widoczny także w turystyce. Neckermann notuje ponad dwukrotny wzrost liczby klientów w hotelach smartline.
Sprawdzony standard, przystępna cena, bliskość plaży i koncentracja na głównych usługach hotelowych takich jak restauracja czy basen to główne atrybuty obiektów dostępnych na wszystkich rynkach działających w ramach grupy Thomas Cook, w tym również dla polskich klientów. Hotele smartline wyróżnia też modny, kolorowy design. Marka objęła sieć hoteli z segmentu od trzech do pięciu gwiazdek. To zarówno hotele rodzinne, jak i oferta dla klientów podróżujących indywidualnie, w tym singli. Obecnie marka smartline liczy 50 hoteli, do lata 2015 r. grupa Thomas Cook chce powiększyć ich liczbę do 70.
W sezonie Lato 2014 Neckermann Polska oferuje 35 hoteli smartline dostępnych na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach takich jak Turcja, Grecja, Bułgaria, Hiszpania, Egipt, Tunezja, Chorwacja i Cypr. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku biuro podróży odnotowuje ponad dwukrotny wzrost klientów w obiektach smartline.
Magda Plutecka-Dydoń, PR manager Neckermann Polska powiedziała: „Rozwój koncepcji hoteli smartline to istotny punkt naszej strategii w ramach grupy Thomas Cook będący odpowiedzią na zmieniające się trendy turystyczne. Wyniki sprzedaży letniej oferty wskazują, że Polacy podobnie jak turyści z innych krajów szukają hoteli w dobrej cenie nie chcąc rezygnować z jakości. Korzystna cena, nowoczesny design i przyjazna atmosfera to najczęściej wymieniane atuty hoteli smartline.”
W hotelach smartline touroperator prowadzi regularnie badania konsumenckie. Według ostatniej ankiety przeprowadzonej wśród klientów przebywających w hotelach smartline, aż 86 proc. z nich poleciłoby te obiekty na wakacje. 64 proc. opisując pierwsze wrażenia określiło hotele smartline jako „nowoczesne i kolorowe z przyjazną wakacyjną atmosferą”. Aż 92 proc. gości było zadowolonych z relacji ceny do jakości a 90 proc. podobał się design. Zapytani o to co jest najsilniejszą stroną smartline, wskazali na pomocny, kompetentny i przyjazny personel.
Hasło marki smartline „Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze” jest już znane coraz większej ilości klientów. Tygodniowy pobyt w Turcji w hotelu o standardzie 4 gwiazdki smartline Tayyarbey z all inclusive to koszt od 1674 zł/os. Za 7-dniowe wakacje w Bułgarii w hotelu 4-gwiazdkowym smartline Meridian z dwoma posiłkami zapłacimy 1756 zł/os, natomiast na greckiej wyspie Kos w hotelu smartline Philippion 1738 zł/os. Neckermann oferuje także atrakcyjne ceny w Hiszpanii: tygodniowy urlop w hotelu smartline JS Ca’n Picafort na Majorce z dwoma posiłkami to koszt od 1696 zł/os, natomiast na Fuerteventurze w hotelu Castilo Antigua od 2167/os.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Wyjątkowa oferta świąteczna z Wyndham Wroclaw Old Town
Święta Bożego Narodzenia to czas magii, radości i niezapomnianych chwil. Wrocław – z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
IGHP: mniej gości w hotelach w listopadzie
Wyniki hoteli w listopadzie były słabsze niż w październiku, głównie za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
16 grudnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy wybierają święta poza domem
Polacy coraz chętniej spędzają święta Bożego Narodzenia i sylwestra poza domem,…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Accor otworzył pierwszy Swissôtel na Słowacji
Swissôtel zadebiutował na Słowacji, otwierając Swissôtel Damian Jasna w regionie Liptów.…
0 Komentarzy1 Minuty
12 grudnia 2024
PHH podsumowuje trzy kwartały 2024: wyższe przychody i lepsze wskaźniki operacyjne
Polski Holding Hotelowy podsumował wyniki za trzy kwartały 2024 roku, notując przychody…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
Zmodernizowany Novotel Warszawa Centrum świętuje 50-lecie
Novotel Warszawa Centrum zakończył kompleksową modernizację obejmującą 364 pokoje,…
0 Komentarzy1 Minuty
6 grudnia 2024
Pierwszy hotel marki Tribe zostanie otwarty w 2025 roku w Krakowie
Marka Tribe, należąca do sieci Accor w 2025 roku zadebiutuje w Polsce otwierając hotel…
0 Komentarzy2 Minuty