Najlepsze miasta dla branży MICE

archiwum Warszawianki

Warszawa, Poznań, ale i Serock i Jachranka – Netmedia Business Travel sprawdziła, które miasta w Polsce cieszą się największym zainteresowaniem wśród firm organizujących wyjazdowe konferencje i spotkania.
Z badania wynika, że korporacje cenią miejsca dobrze skomunikowane, ale oferujące też dodatkowe atrakcje, jak chociażby ciekawe okolice, czy historyczne starówki.

Klienci korporacyjni to wymagająca grupa, która starannie wybiera miejsca na organizację spotkań firmowych, konferencji czy spotkań z partnerami biznesowymi. Z danych Netmedia Business Travel wynika, że przy podejmowaniu decyzji, niemal w równym stopniu ważna jest infrastruktura dostępna w hotelu, jak i jego lokalizacja.

Stąd, na liście miast najczęściej wybieranych przez firmy na organizację spotkań biznesowych, znalazły się zarówno największe metropolie, jak również te słynące z pięknych widoków.

Edyta Jabłońska, dyrektor działu MICE w Netmedia Business Travel powiedziała: „Nasi klienci zwracają bardzo dużą uwagę na otoczenie hotelu. Ma to szczególne znaczenie przy organizacji wyjazdów motywacyjnych i kilkudniowych konferencji dla partnerów biznesowych. Na co dzień działający w dużych miastach, na tego typu eventy bardzo często wybierają miejsca spokojniejsze, wśród przyrody.”

Ważnymi czynnikami wpływającymi na wybory korporacji są również: łatwość dojazdu, niewielka odległość od głównej siedziby firmy i dostępność hoteli z odpowiednią ilością miejsc noclegowych. Przy wyborze obiektu, klienci korporacyjni najczęściej pytają także o dodatkowe usługi, takie jak: możliwość spędzania wolnego czasu, basen i odpowiednia ilość sal konferencyjnych.

Miasta najchętniej wybierane na eventy korporacyjne przez klientów Netmedia Business Travel:
Serock, Jachranka, Warszawa, Łódź, Poznań, Mrągowo, Sandomierz, Katowice, Wrocław, Kraków, Krynica Zdrój, Zakopane, Trójmiasto.