Ecco Holiday startuje ze sprzedażą egzotycznej zimy

Rusza sprzedaż nowej oferty egzotycznych wyjazdów, realizowanych pod znaną marką Ecco Travel, należącą do firmy Ecco Holiday.

Na sezon 2014/2015 biuro przygotowało programy objazdowe, realizowane m. in. w Chinach, Japonii, Tajlandii, Indonezji, Indiach, Emiratach Arabskich, Meksyku i na Kubie. Wśród nowości znaleźć można wycieczki po Filipinach, Kanadzie oraz Birmie. Pełna oferta dostępna będzie do końca czerwca na www.eccotravel.pl, którą od dziś zobaczyć można w nowej odsłonie.

Katarzyna Słowińska dyrektor operacyjny Ecco Holiday powiedziała: „Jak zawsze w okresie letnim startujemy ze sprzedażą egzotycznej oferty zimowej. Mając tak wiele kierunków w portfolio, przede wszystkim skoncentrowaliśmy się na zwiększeniu różnorodności w programach objazdowych. Wprowadziliśmy nowe wycieczki na Madagaskarze, do Kanady i Birmy. W coraz bardziej popularnych Indiach gruntownie przebudowaliśmy niemal cały produkt. Natomiast nasze sztandarowe programy poddane zostały niewielkiemu liftingowi. Dotyczy to kluczowych imprez realizowanych w Chinach, Japonii, Tajlandii, Indonezji, Emiratach Arabskich, Meksyku i na Kubie. Tam czekają na naszych klientów doskonale już znani najlepsi piloci Ecco Travel. Ich wiedza, doświadczenie i umiejętność przekazywania wiedzy piękną polszczyzną, a przede wszystkim chęć pokazania świata powodują, że pierwszy wyjazd z nami staje się początkiem licznych wspólnych podróży. Dlatego prawie 40 proc. naszych kientów to te same nazwiska na listach rezerwacyjnych. To bardzo budujące i motywujące dla całego zespołu. Tym bardziej, że funkcjonujemy na bardzo „zatłoczonym” rynku, konkurując z wielkimi, międzynarodowymi koncernami. Mimo to, nieduże polskie firmy, takie jak nasza, z powodzeniem radzą sobie w sektorze wyjazdów egzotycznych, głównie dzięki elastyczności i szerokim możliwościom indywidualizacji oferty.”

Z kolei, komentując odnowę strony internetowej, Karol Marcińczak, dyrektor IT Ecco Holiday powiedział: „Najgorsze, co może się przydarzyć, to sytuacja, w której użytkownik czuje się zagubiony i nie wie jak poruszać się po serwisie. Z tą myślą rozpoczęliśmy prace nad nową stroną eccotravel.pl, która od ponad 6 miesięcy funkcjonowała jako wersja beta. Postawiliśmy na proste, intuicyjne rozwiązania, skracające drogę dotarcia do celu. Jak pokazały analizy ruchu Klienta po serwisie, najczęściej poszukiwane są oferty Last Minute i imprezy potwierdzone. Teraz dostęp do tego typu ofert możliwy jest już z poziomu strony głównej, a same oferty oznaczone są wyraźnie w sposób graficzny. Ważną informacją dla agentów jest fakt pełnej integracji nowego serwisu z systemem rezerwacyjnym MerlinX.”