Program lojalnościowy w Accor ma już prawie 15 mln członków
Le Club Accorhotels to program lojalnościowy Grupy Accor, do którego przystąpić może każdy gość hotelu. Członkowie Programu otrzymują punkty za każdy pobyt w hotelach należących do marek: Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, Orbis Hotels, Adagio Access oraz Thalassa sea & Spa.
Po pięciu latach od wprowadzenia programu lojalnościowego Le Club Accorhotels, z jego oferty korzysta już prawie 15 milionów członków. Z tej okazji Grupa Accor, partner strategiczny Grupy Hotelowej Orbis, postanowiła rozszerzyć możliwość zdobywania i wymiany punktów swoim klientom. Od 1 lipca za każdy nocleg posiadacze karty Le Club Accorhotels otrzymają dodatkowo 25 proc. punktów więcej.
Zebrane punkty goście mogą wymieniać na różnorodne korzyści i nagrody takie jak: zniżki podczas rezerwacji, kupony hotelowe czy kupony partnerów programu. Dzięki stałemu dostępowi online do konta Le Club Accorhotels, każdy z członków programu może sprawdzić swoje rezerwacje, przeglądać historię wykorzystania dotychczas zebranych punktów, wybrać nagrodę czy skorzystać ze spersonalizowanych ofert po preferencyjnych cenach.
Członkowie programu Le Club Accorhotels uzyskują dodatkowe przywileje, zależne od statusu ich karty i marki hotelu, w którym zdecydują się na nocleg. Posiadacze kart o statusie Silver otrzymują powitalnego drinka i mogą skorzystać z opcji późnego wymeldowania. Natomiast dla członków Gold oferowane jest podniesienie standardu pokoju i możliwość wczesnego zameldowania. W segmencie ekonomicznym, posiadacze karty ibis business na całym świecie automatycznie zyskują status „Gold”. Istotnym aspektem działania Le Club Accorhotels jest to, że punkty w nim zebrane nie tracą ważności. Wystarczy, aby członek programu spędził w ciągu roku przynajmniej jedną noc w hotelu sieci Accor. Le Club Accorhotels, chcąc odpowiadać na potrzeby swoich gości proponuje im coraz to inne oferty, które umożliwiają szybsze zbieranie punktów i zdobywanie nagród czy wyższych statusów.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty