Emirat Ras Al Khaimah kierunkiem nr 1 nad Zatoką Perską
Drugi rok z rzędu Emirat Ras Al Khaimah został uznany przez ministrów turystyki krajów Zatoki Perskiej za wiodącą destynację turystyczną w regionie.
Podczas piątego posiedzenia Rady Współpracy Zatoki Perskiej emirat ten został doceniony za szybką reakcję na pandemię COVID-19, wprowadzenie wielu nowości do oferty turystycznej oraz ciągłe wysiłki na rzecz dalszego rozwijania atrakcyjności, które doprowadziły do silnego ożywienia gospodarki turystycznej.
Nagroda „Gulf Tourism Capital 2021” jest świadectwem wczesnych i trwałych działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, co zaowocowało uznaniem tego emiratu za bezpieczne miejsce dla turystyki przyjazdowej.
Emirat jest pierwszym miastem i emiratem na świecie, które otrzymały prestiżową odznakę „Safeguard Assurance” od Bureau Veritas, lidera w zakresie usług testowania i inspekcji oraz certyfikatu „Safe travels” Światowej Rady ds. Podróży i Turystyki (WTTC).
Biuro Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah nadal rozwija swój status bezpiecznego miejsca docelowego, oferując bezpłatne testy PCR COVID-19 dla międzynarodowych gości przebywających w Ras Al Khaimah do końca marca 2021.
Raki Phillips, dyrektor generalny Biura Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah, powiedział: „Cieszymy się, że emirat Ras Al Khaimah po raz kolejny został uznany za stolicę turystyki Zatoki przez szanowanych ministrów turystyki i wyższych urzędników Rady Współpracy Zatoki Perskiej. Jest to szczególnie mile widziane w bezprecedensowym i niezwykle trudnym roku i świadczy zarówno o odporności naszej branży, jak i naszym ciągłym dążeniu do innowacji, aby przyciągnąć odwiedzających.
Zgodnie z cenioną wizją szejka Sauda Bin Saqra Al Qasimi, członka Rady Najwyższej i władcy Ras Al Khaimah, emirat urósł do rangi lidera w dziedzinie przygody, kultury i turystyki przyrodniczej w regionie i będziemy kontynuować naszą podróż do zrównoważonego rozwoju w 2021 roku i później.”
Emirat rozszerza swoją ofertę, aby przyciągnąć turystów poprzez długoterminową strategię inwestycyjną mającą na celu rozwój masywu górskiego Jebel Jais jako samodzielnego miejsca docelowego. Zostanie to osiągnięte dzięki dywersyfikacji oferty i wprowadzeniu kilku nowych projektów opartych na naturze na najwyższej górze ZEA 1934 m.
POWIĄZANE WPISY
17 października 2024
Wyłoniono najlepsze produkty turystyczne Wielkopolski w 2024 roku
W trakcie Wielkopolskich Obchodów Światowego Dnia Turystyki, zorganizowanych w Ośrodku…
0 Komentarzy1 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
15 października 2024
Wizz Air uruchomi nową trasę z Warszawy do Genui
Wizz Air ogłosił dodanie 13 samolotu do bazy w Warszawie i nową trasę. Od 1 maja 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
9 października 2024
Zachodniopomorskie kurorty z najlepszym sezonem letnim od trzech lat
Nadmorskie miejscowości Pomorza Zachodniego odnotowały w 2024 roku jeden z najlepszych…
0 Komentarzy3 Minuty
9 października 2024
FlixBus: dworce autobusowe w Polsce wymagają modernizacji
FlixBus – operator dalekobieżnych połączeń autobusowych i kolejowych przeprowadził…
0 Komentarzy3 Minuty
8 października 2024
Costa Cruises z nową ofertą gastronomiczną. Innowacje kulinarne na morzu
Costa Cruises wprowadza nową ofertę gastronomiczną. Dzięki współpracy z szefami kuchni,…
0 Komentarzy1 Minuty
7 października 2024
Fly.pl: Turcja najchętniej wybieranym kierunkiem we wrześniu. Egipt i Tunezja tuż za nią
We wrześniu największą popularnością wśród klientów biura podróży Fly.pl cieszyły się…
0 Komentarzy2 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty