Linie South African Airways skorzystają z usług Travelport
Firma Travelport poinformowała o zawarciu ważnego kontraktu, na mocy którego Południowoafrykańskie linie lotnicze SAA (South African Airways) staną się pierwszym afrykańskim przewoźnikiem korzystającym z technologii Rich Content and Branding firmy Travelport.
Technologia Rich Content and Branding, która znajduje się obecnie w końcowej fazie testów i ma być jeszcze w tym roku wdrożona na komputerach biur podróży z logo Travelport Smartpoint, umożliwia włączenie do procedury rezerwacji dodatkowych treści, takich jak zdjęcia, grafika i rozszerzone opisy. W związku z tym klienci mają więcej informacji i mogą łatwiej podejmować decyzje w takich kwestiach jak rodzaj kabiny i siedzenia, posiłki, możliwości przewozu bagażu czy elastyczne opcje zmiany rezerwacji.
Rozwiązanie spotkało się z poparciem i zainteresowaniem linii lotniczych, z których ponad 60 podpisało już kontrakt na tę technologię, w tym tacy czołowi przewoźnicy jak Delta, Ryanair, British Airways, Iberia, easyJet, Hainan Airlines i United Airlines.
Sylvain Bosc, dyrektor handlowy South African Airways powiedział: „Cały czas rozwijamy naszą dynamiczną ofertę dostosowaną do coraz bardziej wyrafinowanych potrzeb pasażerów i dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że technologia prezentacji produktów udostępniana przez Travelport ułatwia nam wyróżnienie się na tle konkurencji. Zamierzamy nadal udoskonalać naszą obsługę klientów oraz biur podróży z wykorzystaniem rozwiązań firmy Travelport”.
Will Owen Hughes, dyrektor ds. obsługi linii lotniczych na region Afryki, Bliskiego Wschodu i Azji Południowej w firmie Travelport, ocenił: „Podpisanie kontraktu na technologię Rich Content and Branding z największym przewoźnikiem lotniczym w RPA ma dla nas istotne znaczenie. Z niecierpliwością oczekujemy tego wdrożenia, które nastąpi w najbliższych miesiącach. Branża turystyczna w Afryce wciąż się rozwija i jesteśmy przekonani, że udostępnienie naszej wiodącej w branży technologii prezentacji produktów zostanie dobrze ocenione przez biura podróży”.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Wizz Air zwiększa liczbę połączeń z Rzeszowa do Rzymu: loty trzy razy w tygodniu
Wizz Air zwiększa liczbę lotów do Rzymu z lotniska Rzeszów – Jasionka. Teraz do stolicy…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Emirates rozszerza współpracę z Vietnam Airlines i VietJet
Linie Emirates podpisały dwa memorandum o porozumieniu z Vietnam Airlines i VietJet.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Air France uruchomi w maju 2025 połączenie z Paryża do Orlando
Linia Air France uruchamia w maju 2025 roku nowe połączenie z Paryża do Orlando na…
0 Komentarzy1 Minuta
31 października 2024
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy: loty do Frankfurtu pięć razy w tygodniu
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy, uruchamiając od kwietnia 2025 roku pięć…
0 Komentarzy3 Minuty
31 października 2024
Lotnisko Chopina gotowe na sezon zimowy
Na lotnisku Chopina w Warszawie odbyła się parada „Akcji Zima” – coroczny przegląd…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Ryanair połączy Kraków z Mediolanem
Ryanair uruchamia nowy kierunek z lotniska w Krakowie. Pasażerowie będą mogli latać z…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Wizz Air w zimowej ofercie z 44 nowymi trasami
Wizz Air otwiera sezon zimowy z ofertą lotów obejmującą 44 nowe i przywrócone kierunki,…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Flixbus z jesiennym rozkładem. W ofercie ponad 440 kierunków
FlixBus poszerza ofertę jesiennych połączeń oferując podróż do ponad 440 miejsc w Polsce…
0 Komentarzy1 Minuty