ITAKA z nowym konceptem 3×2, alians z Energylandią dla dzieci i luksusowy produkt dla dorosłych

 

Piotr Henicz, wiceprezes Itaki / fot. materiały prasowe

Itaka zaskoczy konkurencje elastycznością? Sojusz z Energylandią strzałem w 10? Ekskluzywny produkt dla dorosłych by konkurować o rynek luxury?

Na dzisiejszym webinarze Itaka sypnęła nowościami. Z kopyta rusza promocja oferty lato. Oparta na nowym koncepcie 3×21. Produktowe nowości, to przede wszystkim alians z Energylandią, oferta dla dorosłych, ale także dynamiczne pakietowanie i bogatszy dojazd własny. A już 3 marca do sprzedaży wejdzie produkt Zima 2021/22.

Koncept 3×21 dodatkowe ubezpieczanie Covidowe i mniejsza zaliczka – to jest broń Itaki

Marketingowe przesłanie konceptu 3×21 jest proste. Klienci uzyskują szereg benefitów w porównaniu z obowiązującymi w przeszłych sezonach regulacjami. Dotyczy to głównie obszarów rezygnacji, zmiany decyzji ale też płatności. W przypadku rezygnacji potrącenie zredukowano do 10% ( w terminie 21 dni przed). Elastyczna zmiana decyzji, pozwala wielokrotnie zmienić zarówno kierunek, hotel jak i ilość usług. Wreszcie płatności, dopłacimy na 21 a nie na 30 dni przed imprezą.

W ramach dodatkowych benefitów do końca marca klienci dostają też ubezpieczanie od Covid w ramach podstawowej oferty ubezpieczeniowej. A zaliczka na wczasy wyniesie jedynie 15% iso 30%.

Do tego dochodzą dobre informacje odnośnie zniżek dla dzieci. Przy części oferty cena wyjazdów dla dzieci będzie stała tj 299 i 499 zł .

W propozycji lidera rynku z Opola widać naprawdę dużą elastyczność.

Nowości produktowe na bliższych destynacjach

Trudno zapamiętać wszystkie informacje którymi pochwaliło się biuro z Opola. Imponująco wyglądają te o dostępności połączeń lotniczych w wielu wypadkach oferowanych z 5/6 portów w Polsce. To będzie czyniło ofertę bardzo dostępna właściwie dla każdego ośrodka miejskiego w Polsce.

Imponująco wygląda oferta do Grecji ( 8 wysp i 1 półwysep) . Poza własnymi charterami Itaka zaoferują też Santorini w oparciu o połączenia Lotu jak i Mykonos opierając się w dużej mierze na Wizzairze. Uwagę zwraca ekskluzywna oferta na Thassos.

Także w innych śródziemnomorskich destynacjach nie zabraknie nowości Turcja , Wyspy Kanaryjskie, Baleary i Portugalia z Maderą to główne obszary które zaproponuje nam tour operator. Itaka chwali się też doskonałą jakościowo ofertą w Bułgarii.

Polska, dojazd własny i dynamiczne pakietowanie

Kontynowania będzie oferta wakacji w Polsce, z ambicją sprzedaży do 15 000 miejsc. Itaka przewiduje ponad 250 hoteli dostępnych dla tego właśnie produktu.

Rozwijany jest dział dojazdu własnego, w tym przypadku w najbliższym czasie oferta wzbogaci się o Macedonie Płn, Bośnie i Grecje kontynentalną. Także w tym przypadku ambicją jest sprzedaż przekraczająca 10 000 miejsc.

Wspomniano też o lotniczym dynamicznym pakietowaniu. Wymieniono tu na razie dość skromną liczbę destynacji, Santorini, Faro Cypr Lizbonę. To na razie nie dziwi gdyż Tour Operator z pewnością postawi w pierwszej kolejności na własne chartery.

Egzotyka – dalekie kierunki

Egzotyka sprzedaje się w tym roku najlepiej. Nie mogło jej też zabraknąć w ramach oferty lato 2021. Itaka potwierdza dalsze operowanie na Zanzibar (aż 3 porty z Polski, Malediwy, okolice Madagaskaru, Dominikanę i na Zielony Przylądek. W przypadku tej ostatniej destynacji od połowy czerwca spodziewane są operacje samolotem szerokokadłubowym.

To tyle o lecie a już za moment bowiem 3 marca poznamy szczegóły egzotycznej oferty zimę 2021/2.

Kluby przyjaciół Itaki w aliansie z Energylandią i oferta dla dorosłych ITAKarma

Marketingową rewolucje przechodzi oferta klubów przyjaciół Itaki. Dzięki współpracy z Energylandią dostaną one wspólnie opracowany program animacji. Dzieci mogą też liczyć na  specjalny katalog w formie książeczki, po której można rysować i pisać. Użyteczny i ciekawy gadżet zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Kluby przyjaciół Itaki mają się pojawić w 27 lokalizacjach i działać już od 15 czerwca.

ITAKarma czyli produkt dla dorosłych. Pojawia się też zupełna nowość tj ekskluzywny produkt dla dorosłych. Wydaje się iż jest to ukłon w kierunku rynku Luxury, który tak jak egzotyka radzi sobie w ostatnim czasie doskonale. ITAkarma w 1 etapie zaoferuje 3 wyselekcjonowane hotele na Krecie Zakhyntos i Fuercie. Wszystkie kameralne i z wyłącznością dla Itaki. W każdym z nich stałe stanowisko Djskie. Projekt będzie promowany we współpracy z Moliera2.

Dobre wiadomości także dla agentów

Itaka nie zapomina także o sprzedawcach. Już za moment ruszy bogaty projekt wyjazdów studyjnych. Wracają też programy motywacyjne skierowane zarówno do pracowników sieci własnej( franczyzowej ) jak i niezależnych agentów.

Przygotowano też specjalny konkurs pro-sprzedażowy w ramach  oferty lato w koncepcie 3×21. Nagrodą główną będzie wyjazd na Wyspy Kanaryjskie. Szanse na nagrodę ma jednak nie tylko ta osoba która sprzeda najwięcej, kolejne miejsca wezmą bowiem udział w losowaniu dodatkowych nagród.

Poza marcowym zapowiedziano dalsze cykliczne konkursy.

Trzeba przyznać iż Itaka sypnęła nowościami jak z rękawa trudno opisać je wszystkie w siłą rzeczy ograniczonym tekście. Z całością przeprowadzonej dziś prezentacji będzie można się wkrótce zapoznać osobiście. Była bowiem nagrywana i można będzie ja w każdej chwili odtworzyć.

ITAKI świat nadal jest piękny

Andrzej Kawałek

Ekspert ds. podróży służbowych


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center