Sukces dynamicznego pakietowania od TOP Touristik daje doskonałe 6. miejsce w MerlinX (w lipcu)
Top Touristik doczekał się rekordowej sprzedaży w lipcu. Wskazuje to jednoznacznie iż dynamiczne pakietowanie w Polsce wchodzi na wyższy poziom rozwoju.
Top Touristik ambasador dynamicznego pakietowania z w pełni automatyczną technologią
Umiejscowione w Poznaniu biuro touroperatora zostało założone w 2015 roku. Od początku wizja rozwoju firmy była bardzo jasna, nastawiono się w 100 proc. na dynamiczne pakietowanie. Starając się replikować najnowsze turystyczne trendy z rynku niemieckiego.
Głównym orężem biura miała być i jest doskonała technologia. To ona pozwala na w pełni automatyczne dynamiczne pakietowanie. Dodatkowo w ostatnim czasie biuro jako pierwsze na naszym rynku, wprowadziło możliwość budowania oferty na miejscach kupowanych od innych touroperatorów, w ramach ich oferty charterowej.
Top Touristik – tu również sieć agentów jest kluczem do sukcesu
Nie ma sukcesu dynamicznego pakietowania bez sieci sprzedających go agentów. Top Touristik od kilku lat rozwijał pieczołowicie sieć swoich sprzedawców, nawiązując relacje także z multi-agentami. Oferta biura jest też dostępna w portalach on-linowych.
Obecnie liczba umów agencyjnych przekracza 1800, to imponująca wartość, pozwalająca na duży optymizm sprzedażowy. Lojalność i wyniki najlepszych agentów są nagradzane m.in poprzez uczestnictwo w periodycznie organizowanym Study Tour Vip.
Morze Śródziemne i Emiraty zapewniają sprzedażowy sukces
Wśród kierunków jakie dominują w sprzedaży touroperatora nie ma wielu niespodzianek. Najlepiej sprzedają się destynacje w basenie Morza Śródziemnego, tu także pomaga znaczna ilość nowych połączeń lotniczych.
Top Touristik stawia też mocno na Dubaj i emiraty, oferta do tego regionu jest bardzo bogata. Biuro korzysta tu z doskonałych ofert i kompetencji swoich niemieckich partnerów. Niewątpliwie ten kierunek jeszcze się rozwinie. Zapowiadana kolejna fala ekspansji połączeń lotniczych do Abu Zabi będzie sprzyjała poznańskiemu tour operatorowi.
W ofercie nie brakuje też dalekiej egzotyki, obok wspomnianych emiratów, mamy jeszcze m.in Dominikanę i Zanzibar. Tu również czekamy na ruch LOT-u, uruchomienie regularnych połączeń do Cancun, może dodatkowo wzbogacić ofertę dynamicznego pakietowania.
Tanie linie podstawą sprzedaży, ale regularni przewoźnicy też są mocnymi partnerami
Nie było by sukcesu dynamicznego pakietowania bez bogatej siatki połączeń lotniczych, głównie tanich linii. Wakacyjna oferta low-costów do Grecji , Bułgarii czy Chorwacji bardzo tu pomaga.
W sukurs idą też linie regularne, LOT na wakacje czy oferta Turkisha do Antalyi cieszą się popularnością wśród klientów poznańskiego biura.
W przypadku Emiratów, nowy impuls dały loty Fly Dubai z Warszawy i Krakowa. Wzmocnione dodatkowo działaniami promocyjnymi organizacji turystycznych.
Warto zwrócić uwagę, że przy sprzedaży lotów z przesiadkami operator, unika tych, gdzie czas oczekiwania na kolejny lot przekracza 6 godzin.
Nr 6. w MerlinX w lipcu to nie ostatnie słowo
Ta wspomniana wyżej mieszanka kilku czynników przyczyniła się do wielkiego sukcesu sprzedażowego. Doskonała technologia, rozbudowana sieć agencyjna i bogata oferta wakacyjnych lotów dały Top Touristik sprzedażowy historyczny rekord w lipcu 2021 roku. Touroperator jeszcze nigdy nie sprzedawał tak dużo.
Znalazło to też odzwierciedlenie w pozycji wśród touroperatorów oferujących swoje usługi via MerlinX. Top Touristik osiągnął doskonałą 6. pozycje, potwierdzając swoje aspiracje w segmencie dynamicznego pakietowania.
Z pewnością nie jest to ostatnie słowo touroperatora z Poznania – wszystko wydaje się sprzyjać agentowi. Spodziewane wejście do Polski nowych linii jak Air Arabia, czy wzmocnienie obecności już operujących podmiotów, jak Corendon, to woda na na młyn dla rozwoju Top Touristik. Pomóc może też spodziewane uruchomienie wielu nowych połączeń do Abu Zabi i sama marketingowa aktywność tego emiratu. W kolejce czeka też Arabia Saudyjska.
Czeka nas wysyp połączeń z Abu Zabi do Polski – Wizz Air i Air Arabia przybliżą emiraty
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty