PHH z nagrodą „Ambasadora Turystyki”

Polski Holding Hotelowy, został uhonorowany nagrodą „Ambasadora Turystyki” przyznawaną przez Instytut Biznesu. Nagroda została przyznana za skuteczną konsolidację bazy turystyczno-hotelowej należącej do Skarbu Państwa i za efektywną strategię stworzenia wystandaryzowanych usług hotelowych oferowanych przez PHH.
Uroczystość wręczenia nagrody odbyła się 4 listopada – drugiego dnia Kongresu ESG Polska Moc Biznesu w Regent Warsaw Hotel. Kongres odbywa się pod honorowym patronatem Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego.
Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, powiedział: „Dziękuję Kapitule za docenienie pracy całego zespołu, z którym już od ponad pięciu lat mam przyjemność tworzyć i konsekwentnie rozwijać Polski Holding Hotelowy, a jednocześnie pracować na rzecz polskiego hotelarstwa. Dzięki takim projektom konsolidacyjnym Państwo buduje własny, potężny, polski kapitał, który może i powinien stać się filarem wielkich projektów inwestycyjnych. Głęboko wierzę, że tylko w ten sposób Polacy będą mogli zapewnić sobie przyszłe zyski z tych inwestycji i zabezpieczyć swój udział w rynku.”
Nagrody „Ambasador” przyznawane są przez Instytut Biznesu od 2018 roku. W ten sposób Instytut zwraca uwagę na różne aspekty gospodarki i na podmioty, które mają znaczenie dla rozwoju rynku, branż, przedsiębiorstw. Doceniana jest przede wszystkim przedsiębiorczość, kształcenie, innowacje i prace naukowców. Do tej pory przyznane zostały już nagrody w kategoriach: gospodarka, innowacyjność, zdrowie, rynek kapitałowy, turystyka, promocja przedsiębiorczości, społeczna odpowiedzialność biznesu.
Juliusz Bolek, przewodniczący rady dyrektorów Instytutu Biznesu, podkreślił: „Kiedy, kilka lat temu, pierwszy raz usłyszałem o konsolidacji bazy turystyczno-hotelowej, będącej w gestii Skarbu Państwa, pod szyldem Polskiego Holdingu Hotelowego, zaniemówiłem. Trudno mi było uwierzyć, że dopiero 40 lat po transformacji, podejmuje się fundamentalne działania zarządcze. Oczywiście łatwo mówić o konsolidacji i korzyściach wynikających z efektu synergii. Przeprowadzenie tego procesu jest o wiele bardziej skomplikowane, tym bardziej, że po drodze do tej koncepcji działania, konieczne było wypracowanie strategii wystandaryzowanych usług i ich wdrożenie. Dlatego patrzę z uznaniem na dokonania Polskiego Holdingu Hotelowego w tym zakresie.”
POWIĄZANE WPISY
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
8 kwietnia 2025
FPT XVI: Opłata turystyczna – konieczność czy przesada?
Podczas XVI Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu temat ten rozgrzeje uczestników…
0 Komentarzy1 Minuty
8 kwietnia 2025
WROt zaprasza do Wrocławia na XVI Forum Promocji Turystycznej
XVI Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum…
0 Komentarzy1 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Za nami Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego 2025
Wrocławskie targi przyciągnęły w tym roku ponad 9 tys. zwiedzających oraz 223 wystawców z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
8 kwietnia 2025
FPT XVI: Opłata turystyczna – konieczność czy przesada?
Podczas XVI Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu temat ten rozgrzeje uczestników…
0 Komentarzy1 Minuty
8 kwietnia 2025
WROt zaprasza do Wrocławia na XVI Forum Promocji Turystycznej
XVI Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 28 kwietnia 2025 roku we Wrocławskim Centrum…
0 Komentarzy1 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty