Ruszyła nowa kampania GNTO promująca turystykę zimową w Grecji
Nowa kampania organizowana przez Greckie Ministerstwo Turystyki i GNTO – „Grecja ma zimę”, ma na celu wypromowanie tamtejszych regionów znajdujących się na części kontynentalnej i atrakcji turystycznych, jakie mają one do zaoferowania zimą.
Jest to kampania nastawiona na promocję turystyki zimowej, jednocześnie podkreślająca naturalne piękno kraju i atrakcje turystyczne, które oferuje ten kraj w okresie zimowym. Kampanię promuję minutowy filmik i przedstawia on dziewięć miejsc w mroźnej odsłonie. Jest to zaproszenie do poznania Grecji poza jej wyspami.
Ośnieżone stoki, czyli nieznana zimowa Grecja
“Grecja też ma zimę” – oznajmia bohaterka filmu. Zapoznaje turystów zimowymi rozrywkami, które na nich czekają i mało znanymi miejscami na kontynencie, których jest wiele, a każde różni się od siebie i oferuje wiele atrakcji. W spocie pokazane zostały zimowe greckie krajobrazy, nie sposób nie zauważyć ośnieżonych drzew, gór i jezior. Przejażdżki rowerowe po ośnieżonych stokach, paralotniarstwo, rafting, ale też spróbowanie tradycyjnych potraw w gospodach, to tylko niektóre z zaprezentowanych możliwości spędzania czasu.
“Kampania ta przypada na trudny okres w całej Europie ze względu na nowy wariant COVID-19, ale naszym celem jest wsparcie naszych zimowych destynacji, które zostały bardzo dotknięte w ciągu ostatnich dwóch lat. Jednocześnie kampania będzie miała dynamiczny charakter i będzie podążać za najnowszymi wydarzeniami dotyczącymi rynków docelowych” – mówi Vassilis Kikilias, minister turystyki w Grecji.
Trwająca cztery miesiące kampania będzie aktualizowana na bieżąco, w zależności od przebiegu pandemii na rynkach docelowych: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch, Hiszpanii, Danii, Szwecji, Polski i Izraela.
Cel: turystyka przez cały rok
„Nowa strategia GNTO traktuje całą Grecję jako potencjalną destynację turystyczną przez cały rok. Podążając za tym, rozpoczynamy pierwszą kampanię odnoszącą się do kontynentalnych destynacji naszego kraju, które mają wszelkie predyspozycje, aby odegrać wiodącą rolę w turystyce zimowej. Promujemy nasz kraj poza dobrze znanym modelem “morze i słońce”, aby wzmocnić ośrodki i przedsiębiorstwa, które oferują wyjątkowe doświadczenia zimowe” – dodaje Dimitris Fragakis, sekretarz generalny GNTO.
„Grecja ma zimę” jest częścią głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz, to Grecja”. Została ona stworzona przez Fundację Onassis dla Ministerstwa Turystyki. W najbliższym czasie zaplanowane zostało rozpoczęcie kolejnej części głównej kampanii skupiającej się na city breakach w greckich miastach. Ma ona jeszcze bardziej wzmocnić wizerunek Grecji jako zimowej destynacji.
POWIĄZANE WPISY
10 września 2024
35 rocznica upadku Muru Berlińskiego
W ubiegłym tygodniu na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele DZT oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 września 2024
Stolica Madery w czołówce miast z najczystszym powietrzem
Funchal, stolica Madery znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich miast z…
0 Komentarzy1 Minuty
5 września 2024
TFG: blisko 4,6 mln podróżnych w I półroczu 2024 roku
Rośnie liczba osób korzystających ze zorganizowanych wyjazdów turystycznych. Z danych…
0 Komentarzy2 Minuty
4 września 2024
Nocowanie.pl: to był średni sezon wakacyjny
Wakacyjna pogoda sprzyjała wypoczynkowi w kraju, jednak właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2024
Ryanair: promocyjna wyprzedaż tylko do północy
Ryanair uruchomił błyskawiczną wyprzedaż biletów na podróże we wrześniu i listopadzie.…
0 Komentarzy1 Minuta
4 września 2024
Itaka wprowadza ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 24/25 i lato 25
Biuro Podróży Itaka informuje o wprowadzeniu do sprzedaży oferty rejsów wycieczkowych na…
0 Komentarzy5 Minuty
4 września 2024
Ponad milion Polaków odwiedziło Chorwację przed końcem lata
Według danych systemu eVisitor 2 września Chorwacja odnotowała przyjazd ponad miliona…
0 Komentarzy2 Minuty
3 września 2024
Ryanair: 20,5 mln pasażerów w sierpniu
W sierpniu liniami Ryanair poleciało 20,5 mln pasażerów. To drugi miesiąc z rzędu, kiedy…
0 Komentarzy1 Minuta
3 września 2024
Fru.pl w rękach funduszu Resource Partners
Fundusz Resource Partners kupił 80 proc. udziałów Fru.pl i Vola.ro, należących do grupy…
0 Komentarzy3 Minuty