Ruszyła nowa kampania GNTO promująca turystykę zimową w Grecji
Nowa kampania organizowana przez Greckie Ministerstwo Turystyki i GNTO – „Grecja ma zimę”, ma na celu wypromowanie tamtejszych regionów znajdujących się na części kontynentalnej i atrakcji turystycznych, jakie mają one do zaoferowania zimą.
Jest to kampania nastawiona na promocję turystyki zimowej, jednocześnie podkreślająca naturalne piękno kraju i atrakcje turystyczne, które oferuje ten kraj w okresie zimowym. Kampanię promuję minutowy filmik i przedstawia on dziewięć miejsc w mroźnej odsłonie. Jest to zaproszenie do poznania Grecji poza jej wyspami.
Ośnieżone stoki, czyli nieznana zimowa Grecja
“Grecja też ma zimę” – oznajmia bohaterka filmu. Zapoznaje turystów zimowymi rozrywkami, które na nich czekają i mało znanymi miejscami na kontynencie, których jest wiele, a każde różni się od siebie i oferuje wiele atrakcji. W spocie pokazane zostały zimowe greckie krajobrazy, nie sposób nie zauważyć ośnieżonych drzew, gór i jezior. Przejażdżki rowerowe po ośnieżonych stokach, paralotniarstwo, rafting, ale też spróbowanie tradycyjnych potraw w gospodach, to tylko niektóre z zaprezentowanych możliwości spędzania czasu.
“Kampania ta przypada na trudny okres w całej Europie ze względu na nowy wariant COVID-19, ale naszym celem jest wsparcie naszych zimowych destynacji, które zostały bardzo dotknięte w ciągu ostatnich dwóch lat. Jednocześnie kampania będzie miała dynamiczny charakter i będzie podążać za najnowszymi wydarzeniami dotyczącymi rynków docelowych” – mówi Vassilis Kikilias, minister turystyki w Grecji.
Trwająca cztery miesiące kampania będzie aktualizowana na bieżąco, w zależności od przebiegu pandemii na rynkach docelowych: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch, Hiszpanii, Danii, Szwecji, Polski i Izraela.
Cel: turystyka przez cały rok
„Nowa strategia GNTO traktuje całą Grecję jako potencjalną destynację turystyczną przez cały rok. Podążając za tym, rozpoczynamy pierwszą kampanię odnoszącą się do kontynentalnych destynacji naszego kraju, które mają wszelkie predyspozycje, aby odegrać wiodącą rolę w turystyce zimowej. Promujemy nasz kraj poza dobrze znanym modelem “morze i słońce”, aby wzmocnić ośrodki i przedsiębiorstwa, które oferują wyjątkowe doświadczenia zimowe” – dodaje Dimitris Fragakis, sekretarz generalny GNTO.
„Grecja ma zimę” jest częścią głównej kampanii „Wszystko, czego chcesz, to Grecja”. Została ona stworzona przez Fundację Onassis dla Ministerstwa Turystyki. W najbliższym czasie zaplanowane zostało rozpoczęcie kolejnej części głównej kampanii skupiającej się na city breakach w greckich miastach. Ma ona jeszcze bardziej wzmocnić wizerunek Grecji jako zimowej destynacji.
POWIĄZANE WPISY
27 listopada 2024
Costa Cruises rozszerza ofertę o usługi dla branży MICE
Costa Cruises wprowadza rozwiązania zaprojektowane z myślą o organizacji wydarzeń MICE,…
0 Komentarzy1 Minuty
21 listopada 2024
Zamek, ścieżki rowerowe i teatr. Południowe Czechy zapraszają turystów
Południowe Czechy, region słynący z bogatej historii, malowniczej przyrody i unikalnej…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty