Fru.pl z fast refund i kampanią
Fru.pl był kiedyś istotnym graczem na polskim rynku OTA, dziś firmie pozostała raczej koncentracja na kluczowym dla spółki rynku rumuńskim. Widać jednak, że pracę nad nowinkami trwają, a agent nie odpuszcza całkowicie rynku polskiego. Właśnie ruszyła kampania “Styczniowe okazje cenowe”.
Fast Refund – nowa usługa na ciężkie czasy
Fast Refund to dodatkowa usługa, która ma dawać klientom gwarancje szybkiego zwrotu pieniędzy za skasowany lot. W czasach COVID-owych linie lotnicze często miały znaczne, sięgające wielu miesięcy opóźnienia w realizacji zwrotów dla swoich klientów. Dodatkowo nagminną praktyką było też nadużywanie oferowania voucherów vs należący się klientowi zwrot gotówki.
Tutaj swoją szansę zwietrzyło właśnie fru.pl, uruchamiając usługę Fast Refund. Kupując ją możemy ubezpieczyć się przed ryzykiem długiego oczekiwania na pieniądze. To ryzyko podejmuje za nas agent. Oczywiście nie robi tego za darmo, usługa jest dodatkowo płatna. Ceny zaczynają się od 24,99 zł i rosną wraz ze wzrostem wartości rezerwacji.
Co ważne usługą objęte są też świadczenia dodatkowe wykupione do skasowanej przez linie rezerwacji.
Fast Refund też będzie ciążyło ku voucherom
Fast Refund ma działać już w ciągu 7 dni, od jego aktywacji. Fru.pl ma oferować klientowi zarówno zwrot gotówki, jak i vouchery na rezerwacje przelotów dowolną linią. Można się spodziewać, że ta druga możliwość będzie opcją preferowaną, jej zaletą jest brak ograniczenia do jednego przewoźnika, jak to ma miejsce przy voucherze oferowanym bezpośrednio przez konkretną linię.
Takie rozwiązanie daje klientowi o wiele więcej możliwości i dużo szerszy wybór kierunków geograficznych, w tym tych wolnych od COVID-owych problemów.
Fast Refund rusza w okresie promocji
Uruchomienie Fast Refund w końcówce roku zbiegło się z dwiema niezwykle sprzyjającymi okolicznościami. Pierwszą z nich jest ekspansja nowego wariantu COVID, wprowadziła ona ponownie wiele niepewności. Kolejne rynki, które planowały większe lotnicze otwarcie zaczęły wycofywać się z liberalizacji COVID-owych obostrzeń.
Koniec roku i początek kolejnego to też tradycyjnie czas promocji cenowych, wielkie linie ogłaszają też właśnie swoje siatki połączeń na lato 2022. Pojawiają się w sprzedaży typowe wakacyjne kierunki. Klienci będą też kuszeni bardzo niskimi cenami first-minute.
Przykładem jest właśnie startująca wyprzedażowa oferta LOT-u, z cenami, które zachęcają do planowania wypadów. Okres promocji to najlepsza szansa dla fru.pl, by promować nową usługę – klient płacący niższą cenę za przelot będzie bardziej skłonny by nabyć także ochronę umożliwiającą szybszy zwrot w przypadku komplikacji.
Fru.pl promuje styczniowe okazje cenowe
Agent promuje też od początku roku styczniowe okazje cenowe, jest to ogólna kampania zachęcająca do zakupów w tym właśnie momencie, z istotnym wyprzedzeniem. W jej ramach pojawiły się video clipy, zmieniono także logo uzupełniając je o dopisek styczniowe okazje cenowe.
W momencie wyszukiwania cen, otrzymujemy komunikat, co do potencjalnej oszczędności, jaką uzyskamy rezerwując właśnie w styczniu. Bardzo ciekawy pomysł na promocje, choć naturalnie klientowi trudno zweryfikować, na ile te dane są miarodajne.
Nie ulega jednak wątpliwości, że początek roku będzie obfitował w akcje wyprzedażowe i takowe będą sprzyjać komunikacji uruchomionej przez fru.pl. Dobrym przykładem istotnych spadów cen jest kierunek Dubaj, w obecnej promocji LOT sprzedaje końcówki swoich lotów poniżej 1 400 zł. Potwierdza się więc teza, którą stawialiśmy kilka tygodni temu, że jesteśmy w optymalnym momencie na zakup biletów do Dubaju. Po marcu będzie niestety wyraźnie drożej.
Polujemy na tanie LOT-y do Dubaju – optymalny czas, by polecieć tanio na Expo
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty