Warszawski Renaissance został najlepiej oceniony przez gości w gastronomii
Renaissance Warsaw Airport Hotel, należący do Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego, zdobył pierwsze miejsce wśród wszystkich hoteli Renaissance w krajach położonych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce (EMEA) pod względem zadowolenia gości z hotelowej gastronomii w 2021 roku.
Dziękujemy za tak wspaniałe opinie i nieśmiało możemy przyznać, że wyjątkowe miejsca tworzą wyjątkowi ludzie. Jestem dumna, że w tym szczególnym czasie zaangażowanie i ciężka praca zespołu Kuchni, Restauracji, Baru, Bankietów oraz Club Lounge przyczyniły się do tego osiągnięcia. Dziękuję Ren Team za wspaniale wykonaną codzienną pracę, która po raz kolejny została doceniona przez naszych gości – podkreśla Adriana Biernatowicz-Jadczak, dyrektor generalna Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Ocena przyznana przez gości, to przede wszystkim docenienie pracy całego zespołu restauracji Challenge ’32, na czele z Andrzejem Brykiem, szefem kuchni Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Karta menu w naszej restauracji Challenge ’32 w dużym stopniu jest dedykowana dla gości korzystających z hotelu, dla których ważnym aspektem – ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo z Lotniskiem Chopina – jest odpowiednio zbilansowana dieta przed samą podróżą. Tym bardziej ze szczególną starannością dbamy o to, aby każdy mógł zawsze znaleźć coś dla siebie – mówi Andrzej Bryk, szef kuchni Renaissance Warsaw Airport Hotel. – Odwiedzają nas też goście spoza hotelu, którym proponujemy kuchnię polską w nowej, autorskiej odsłonie. Kucharze oraz serwis kelnerski z zespołu restauracji Challenge ‘32 każdego dnia starają się udowodnić, że pasja wkładana w to, co się robi, jest najważniejszym elementem sukcesu. I sukces ten, jak widać goście znajdują na naszych talerzach – dodaje Bryk.
https://www.waszaturystyka.pl/hotel-renaissance-warsaw-airport-hotel-najlepszy-w-sieci-marriott-international/
POWIĄZANE WPISY
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty