Profitravel z ekipą na Expo w Dubaju

Biura specjalizujące się w biznes travel zaczynają dostrzegać światełko w tunelu. Jednym z jego manifestacji jest powrót wyjazdów edukacyjno-szkoleniowych. Widać, że również partnerzy z branży lotniczej i hotelowej są znowu otwarci by wspierać takie inicjatywy, a to dobrze wróży.
Profitravel zabrał ekipę na weekend na Expo do Dubaju
Jedno z ciekawszych kompaktowych biur zajmujących się biznes travel, Profitravel zdecydowało, że już czas, by wrócić do zespołowych podróży. Na cel pierwszego od przed pandemicznych czasów wyjazdu wybrano Dubaj, wszak właśnie trwa wystawa Expo. W organizacji imprezy biuro wsparli partnerzy, pomocy udzielili zarówno ci wyspecjalizowani w lotach, jak i dostawcy rozwiązań b2b do rezerwacji hotelowych.
Możliwość liczenia na wsparcie partnerów, to niechybny znak lepszych perspektyw dla branży. Jeszcze do niedawna ich budżety na tego typu działania były całkowicie zablokowane. Wiadomo, że na wsparcie tego typu w pierwszej kolejności mogą liczyć zwykle dobrze rokujące biura. Profitravel znajduje się w tym doborowym towarzystwie.
Proftravel trafił w 10
Dla wielu mocno doświadczonych pandemia biur z obszaru biznes travel mówienie, że pandemia jest też szansą może wydawać się truizmem. Przykład Profitravel pokazuje jednak, że nawet podczas tak dramatycznych czasów można zbudować istotną wartość dodaną. Profi jako jedno z nielicznych biur obszaru biznes travel postawiło mocno na zbudowanie kompetencji w obszarze cargo. Przyjęcie ekspertów wyspecjalizowanych w tym obszarze pozwoliło na wejście na rynek właściwie od razu. Teraz czas na zbieranie owoców tej słusznej biznesowej decyzji.

Cargo to największy wygrany czasów pandemii, przewozy w zasadzie cały czas rosną. Rozwój sytuacji geopolitycznej też istotnie sprzyja tego typu przewozom. Na rynku cargo mamy boom.
Nie mniejszym strzałem w 10. okazało się też otwarcie biura w Sopocie. Przyjęcie cieszących się estymą na rynku pracowników pozwoliło także w tym przypadku sięgnąć po ciekawy i wciąż rokujący segment rynku. Tym razem chodziło m.in. o ruch marynarski. Poprzez długi okres pandemii biura wyspecjalizowane w ruchu marynarskim były niezmiennie praktycznie jedynymi, które wciąż miały pracę.
Profitravel szukało też innych dodatkowych dochodów
Postawienie na cargo i ruch marynarski, to niejedyne działania, które podjęło biuro, by ratować przychody w czasach pandemii. Pojawił się m.in. pomysł sprzedaży lotniczych plakatów. Vintagowe lotnicze plakaty zawsze cieszyły się dużą popularnością, teraz ich wartość jeszcze wzrosła. Podobne inicjatywy ogłosiły też biura, które są wieloletnimi strategicznymi partnerami Profitravel m.in. wyspecjalizowane w wyjazdach typu incentive Wysoko i Wyżej. Pomysł na albumy foto także w tym przypadku okazał się sukcesem.
Rodzinna atmosfera sprzyja tworzeniu skutecznego zespołu
Sukces Profitravel w czasie pandemii, to także owoc pieczołowicie budowanego zespołu. Wspominaliśmy o otwarciu biura w Sopocie, tam właśnie udało się sprowadzić najlepszych ludzi z Pomorza, stało się to m.in. właśnie dzięki atmosferze, którą już wcześniej udało się zbudować w centrali w Warszawie. Dobra opinia krążąca na rynku o biurze to atut, który także w przyszłości pozwoli sprowadzać do zespołu kolejnych wartościowych pracowników. To walory, na które nie może liczyć większość z działających na rynku biznes travel biur.
Taką a nie inną atmosferę buduje się również w czasie wyjazdów edukacyjno-integracyjnych, do których właśnie wracamy. Oby więcej biur już wkrótce mogło przygotować tego typu projekty.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2025
Nowe przepisy dotyczące imprez turystycznych. Touroperatorzy zyskają łatwiejszy dostęp do gwarancji ubezpieczeniowej
Podpisano nowelizację ustawy o imprezach turystycznych, która ułatwi touroperatorom…
0 Komentarzy4 Minuty
17 grudnia 2025
Itaka Złotym Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Gąsiory Turystyki 2025 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
W drugiej edycji konkursu Gąsiory Turystyki ponownie nagrodziliśmy nowe talenty branży…
0 Komentarzy6 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty










