Mercure chce zbliżać ludzi
Teoria Sześciu Przyjaciół głosi, że dowolnych dwóch mieszkańców naszej planety dzieli od siebie jedynie sześć osób. Sieć hoteli Mercure postanowiła sprawdzić tę teorię i rozpoczyna realizację światowego projektu „The Six Friends Theory”, opartego na powyższej zasadzie. Eliminacje konkursowe zostaną przeprowadzone na Facebooku w terminie od 20 stycznia do 10 lutego 2015 r. Celem projektu jest wyłonienie jednej osoby zamieszkującej dowolne miejsce na Ziemi, która spotka się z Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii oraz udowodnienie, że dzieli ich od siebie jedynie sześć stopni oddalenia. Według założenia, osoby te jeszcze się nie znają, ale spotkają się dzięki łańcuchowi przyjaciół i łączących ich „kolejnych przyjaciół”.
Od 20 stycznia internauci będą mogli opublikować na profilu Mercure na facebooku, trwający maksymalnie jedną minutę film, w którym mogą przedstawić swoje pasje, motywacje, plany, zdolności itp. Kandydat musi wystąpić w swoim filmie. 50 kandydatów z największą liczbą głosów zostanie zakwalifikowanych do ostatniego etapu rekrutacji. Będą oni musieli zaangażować swoich przyjaciół i udostępniać nagrane filmy, by zdobyć jak największą liczbę głosów. Sześcioosobowe jury, w którym zasiądą m.in. reżyser filmowy Jean-François Julian i redaktor naczelna Influencia Isabelle Musnik, wybierze zwycięzcę po przeprowadzeniu finalnej rozmowy. Eliminacje zostaną przeprowadzone w terminie od 20 stycznia do 10 lutego 2015 r. Ogłoszenie wyników nastąpi pomiędzy 17 a 24 lutego 2015 roku. Zwycięzca wyruszy w 7-tygodniową wyprawę dookoła świata na początku marca.
Aby zweryfikować teorię „The Six Friends Theory” zwycięzca weźmie udział w 6 spotkaniach, zatrzyma się w 6 miejscach i odwiedzi 6 hoteli Mercure
w różnych zakątkach świata. Na każdym etapie podróży laureat zostanie powitany w hotelu Mercure i dowie się, gdzie znajduje się jego kolejny przyjaciel. Następnie osoba ta zaprosi zwycięzcę konkursu do krainy niesłychanych przeżyć opartych na lokalnej kulturze lub swoich pasjach oraz wskaże kolejny etap podróży, który zbliży go do spotkania z Aborygenem.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty