Rainbow: zapraszamy do luksusowych hoteli
Rainbow wprowadza do oferty ponad 200 luksusowych hoteli znajdujących się w popularnych wakacyjnych destynacjach na całym świecie. Są wśród nich zarówno duże hotele z polami golfowymi położone na powierzchni miliona kilometrów kwadratowych, jak i kameralne butikowe obiekty.
Rainbow do swojego portfolio wprowadził ponad 200 starannie wyselekcjonowanych hoteli, odpowiadających szczególnym oczekiwaniom klientów, poszukującym luksusowej oferty wypoczynkowej i zainteresowanych ponadprzeciętną jakością wypoczynku.
Touroperator oferuje wakacje pod znakiem Rainbow Elite na najbardziej popularnych kierunkach, w tym ponad 80 w samej Grecji, prawie 40 w Turcji oraz 17 w Hiszpanii, a także w Egipcie, Włoszech, Chorwacji czy Portugalii. Dalsze kierunki to Meksyk, Dominikana czy Emiraty Arabskie.
Oferowane hotele należą do najlepszych sieci, m.in.: Jumeirah, Mandarin Oriental, Kempinski, Rixos Hotels, Wyndham Hotels, Four Seasons czy Grecotel. Nie brakuje także luksusowych kategorii znanych sieci, czyli np. Iberostar Selection, Bahia Principe Luxury czy Sofitel Luxury. Wśród nich Rainbow Elite proponuje zarówno hotele kameralne i butikowe np. na Santorini, czy Mykonos, jak i większe, resortowe o bardziej rodzinnym charakterze z doskonałym all inclusive np. w Turcji.
Maciej Szczechura, członek zarządu Rainbow, powiedział: „Wprowadzenie do oferty hoteli z najwyższej półki jest odpowiedzią na rosnący segment klientów szukających oferty luksusowej. Nie bez powodu miejsca w klasie biznes na naszych kierunkach długodystansowych wyprzedają się w pierwszej kolejności. Coraz więcej Polaków chce wypoczywać z klasą, w hotelach oferujących usługi, o których jeszcze kilka lat temu rodakom się nie śniło. Dla tych Klientów cena nie jest głównym kryterium wyboru. Wykonaliśmy naprawdę dużo pracy, aby wyszukać i zakontraktować najlepsze obiekty, często takie, które nie były wcześniej dostępne dla gości z Polski.”
Dokonując wyboru hoteli, zwrócono uwagę na te wszystkie czynniki, które świadczą o ich wyjątkowości oraz luksusowym charakterze. Mowa tu o filozofii obsługi gości, doskonałej kuchni czy oferowaniu niestandardowych usług. Część hoteli oferuje na przykład indywidualne transfery, kolacje w restauracjach na mieście czy najem auta wliczony w cenę pobytu. Elegancja wnętrz, wyjątkowe rozwiązania architektoniczne i doskonale wyposażone apartamenty to na tym poziomie rzecz oczywista.
Dla nowej grupy hoteli wprowadzono specjalną, czarno-złotą identyfikację wizualną Rainbow Elite, która podkreśla ich luksusowy charakter. Identyfikacja Rainbow Elite pozwala wyróżnić hotele luksusowe jako oddzielną kategorię, ale też wskazuje jednoznacznie na przynależność tych hoteli do szerszej oferty Rainbow. Hotele można wyszukać na stronie internetowej touroperatora wybierając filtr „Hotel Elite”.
Maciej Szczechura dodał: „W najbliższym czasie będziemy rozbudowywać ofertę geograficznie. Na start skupiliśmy się na kierunkach letnich, za chwilę dodamy też obiekty w egzotycznych destynacjach zimowych. Chcemy, żeby Rainbow był od teraz kojarzony nie tylko z ofertą popularną, ale także z rozwiązaniami luksusowymi. Agenci sprzedaży upominali się o luksusowe obiekty od jakiegoś czasu, jestem więc przekonany, że będą się sprzedawać.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty