Włochy dla klienta VIP. Nowa marka Sono Travel Club promuje się w Polsce
Pomysł zrodził się jeszcze przed pandemią, ale dopiero teraz przybrał konkretną formę. Sono Travel Club to nowa marka stworzona przez grupę Destination Italia. Jest skoncentrowana na turystyce luksusowej i skierowana do klientów wymagających indywidualnego podejścia. W Warszawie zainaugurowała swoją obecność na polskim rynku, zachęcając do współpracy polskie biura podróży.
Zarząd firmy Destination Italia uznał Polskę za jeden z priorytetowych rynków dla swojej nowo powstałej marki, Sono Travel Club. Na zaproszenie Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej do Warszawy przyjechał przedstawiciel firmy, Mario Presutti. Spotkanie z polską branżą turystyczną i dziennikarzami odbyło się w kameralnej atmosferze restauracji Belvedere. Przy wyśmienitej włoskiej kuchni i toskańskich winach prezentowano ofertę Sono Travel Club i zachęcano do współpracy.
Włochy romantycznie albo rodzinnie
„Sono” czyli po włosku „jestem” ma oddawać wizję nowo utworzonego oddziału włoskiego DMC. Jest nią najwyższa dbałość o klienta i zapewnienie mu wyjątkowych przeżyć poprzez skrojony na miarę luksusowy wyjazd do Włoch. Jaki produkt chce skierować do klientów z Polski Sono Travel Club? Przede wszystkim unikatowe miejsca, nie tylko znane włoskie miasta-dzieła sztuki, ale też bardziej oddalone od głównego turystycznego nurtu mniejsze, kameralne miejscowości, pozwalające doświadczyć prawdziwego włoskiego życia, romantyczne przeżycia. A także kulinaria z najwyższej półki, z których słyną włosi, a także enoturystyka i wyjątkowe, unikatowe aktywności dla rodzin – na te filary oferty stawia Sono Travel Club z myślą o polskim kliencie VIP.
Prywatna, romantyczna kolacja dla dwojga na Ponte Vecchio we Florencji, przejażdżka łodzią przy zachodzie słońca i z kieliszkiem wina w Portofino, przelot balonem nad toskańskimi winnicami to przykłady produktów z kategorii „romantycznej”. Z kolei „polowanie” na lwy w Wenecji, poszukiwanie skarbów ukrytych w legendarnej Italii, warsztaty z wytwarzania mozaik i garncarstwa, zabawa w gladiatora, kursy rysunku czy nauka tworzenia masek karnawałowych to oferta dla rodzin, które chcą zafundować dzieciom wyjątkowe wakacje.
Trufle i lot balonem nad winnicami
Z oferty kulinarnej Sono Travel Club proponuje między innymi, oprócz oczywiście warsztatów i nauki włoskiej kuchni, wspólne poszukiwanie trufli, nauka wyrobu serów i makaronów, a także deserów i włoskich lodów. Z kolei w ramach enoturystyki można degustować najlepsze włoskie wina, a także brać udział w winobraniu i zwiedzać prywatnie najsłynniejsze włoskie winnice.
„W centrum naszej wizji jest klient, jego potrzeby, upodobania i bezpieczeństwo. Jesteśmy do dyspozycji klienta cały tydzień, 24 godziny na dobę, proponujemy obsługę w wielu językach, podajemy numery alarmowe zarówno dla klienta, jak i dla agenta, można do nas dzwonić, wysyłać maile, pisać na Whatsappie. Nasi klienci są bardzo wymagający, marka jest stworzona wyłącznie z myślą o produkcie luksusowym i obsłudze klientów VIP” – mówił Mario Presutti.
Jak podkreślał Stefano Zedde z Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej, Włosi liczą na odbudowę popytu po pandemii. W jego przekonaniu jednym z rynków, które będą liczyły się w procesie odbudowy turystycznej kraju, są Polacy. W 2019 roku Włochy odwiedziło około 2 mln turystów z Polski.
Do grupy Destination Italia, audytowanej przez PWC firmy zatrudniającej ponad 100 osób, należą też m.in. marki: Lensed Star, lastminute.com,
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty