Accor „Discovery Day 2022”. Integracja zespołów w trójmiejskich hotelach

Discovery Day to globalna inicjatywa Accor, skierowana do nowych pracowników. Jej ideą jest bliższa integracja zespołów i zapoznanie ich z głównymi wartościami i misją całej grupy. W tym roku do inicjatywy dołączyło osiem hoteli grupy z Trójmiasta, organizując Discovery Days 26 kwietnia i 4 maja.
W ciągu ostatnich dwóch lat w związku z ograniczeniami w bezpośrednich spotkaniach wdrożenie nowych pracowników zmieniło całkowicie swój kształt, a wirtualny on-boarding stał się codziennością. Dzisiaj biznes stopniowo wraca do spotkań twarzą w twarz, które nie straciły na całym znaczeniu przez ten wspomniany czas.
Jedną z inicjatyw Accor skierowanych do pracowników jest Discovery Day, której ideą jest przybliżenie filozofii i misji grupy Dzięki tym przedsięwzięciom zespoły mogą zacieśnić więzy i poznać najważniejsze wartości obecne w codziennej pracy operacyjnej, jakie reprezentuje sieć.
Osiem nowych hoteli z Trójmiasta
W dniach 26 kwietnia i 4 maja br. do inicjatywy dołączyły zespoły Accor z Trójmiasta. W trakcie Discovery Day pracownicy mogli poznać osiem hoteli grupy, które funkcjonują w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Do tego poznać szczegóły charakteru i filozofii stojącej za markami, pod którymi działają. Do nich zaliczają się: ibis, Mercure, Novotel, Sofitel I MGallery.
“Cieszymy się, że po takim czasie mogliśmy zorganizować Discovery Day dla naszych zespołów z Trójmiasta. Dzięki temu nasi pracownicy zagłębili się w bogaty świat każdej z naszych marek oraz poznali każdy z obiektów w Trójmieście od kuchni. Nie można zapomnieć także o aspekcie integracji, umocnienia wzajemnych więzi, które są bardzo istotne w działaniach team-buildingowych, a wymagały w ostatnich miesiącach całkowitej re-organizacji. Wierzymy, że to wydarzenie pomogło naszym pracownikom w pełni zapoznać się z wartościami Accor i zapadnie im na długo w pamięć” – podkreśla Patryk Adrych, guest experience manager Mercure Gdynia Centrum.
W Discover Day wzięły udział: Mercure Gdynia Centrum, Mercure Gdańsk Old Town, Mercure Gdańsk Posejdon, Novotel Gdańsk Centrum, Novotel Gdańsk Marina, Sofitel Grand Sopot. Rezydent Sopot MGallery i ibis Gdańsk Old Town. W trakcie wydarzenia uczestnicy zwiedzili wszystkie klasy pokoi we wspomnianych hotelach, restauracje i przestrzenie wspólne. Każdą z wizyt uzupełniły opowieści o historiach hoteli, które są wpisane w DNA wszystkich obiektów i przejawiają się w codziennym funkcjonowaniu i guest experience.
Accor przekaże 25 tys. euro dla Centrum Pomocy Humanitarnej PTAK Warsaw Expo
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
IGHP: listopad 2025 z lepszymi wynikami niż rok temu
Wyniki hoteli w listopadzie 2025 roku były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










