Ecco Travel: wracamy do Izraela
Izrael, jeden z najbardziej obleganych kierunków w ofercie poznańskiego touroperatora powraca w wielkim stylu. Od lat program o nazwie „Magia Izraela” był w czołówce produktów Ecco Travel.
Program wysoko oceniany przez klientów, z dużym wyborem terminów i bardzo przystępnej cenie przez szereg lat był bestsellerem. Ograniczenie ruchu turystycznego, związane z pandemią zmieniło ten stan rzeczy. Teraz jednak Izrael powraca na listy najlepiej sprzedających się programów.
Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday, firmy, do której należy marka Ecco Travel, powiedziała: „Jak wielokrotnie obserwowaliśmy to na przykładzie innych kierunków, złagodzenie przepisów wjazdowych natychmiastowo uruchamia napływ chętnych na wyjazd. Izrael właściwie dla nas nigdy nie zniknął. Nawet w okresie, kiedy podróż do tego kraju nie była możliwa, spora grupa klientów zakładała wstępne rezerwacje „na przyszłość”. Nasze grupy wyjeżdżały do Izraela także w okresie, gdy wymagany był szereg testów. Teraz możemy w końcu zająć się realizacją. Tradycyjnie największe zainteresowanie dotyczy wyjazdów jesiennych, latem Izrael jest mniej popularny ze względu na bardzo wysokie temperatury. Okres jesienny wygląda też bardzo obiecująco, jeśli chodzi o ilość połączeń lotniczych; latem przewoźnicy siłą rzeczy skupiają się na kierunkach typowo wypoczynkowych.”
Program oferuje 8-dniowe zwiedzanie, oczywiście pod opieką pilota. Ten element klienci Ecco Travel doceniają szczególnie; firma od lat stawia na najwyższą jakość obsługi podczas zwiedzania. W programie wyjazdu znajdują się takie punkty jak zwiedzanie Tel Awiwu, Jerozolimy i jej starego miasta a także Hajfę, Masadę, Morze Martwe czy rejs łodzią po Jeziorze Galilejskim.
Ecco Holiday: kameralne spotkania dla agentów z czterech polskich miast
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty