Polska Izba Turystyki szuka rzecznika prasowego
Polska Izba Turystyki zaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w rekrutacji. Do obsadzenia jest stanowisko specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Stanowisko to – zwane potocznie rzecznikiem prasowym – jest nieobsadzone od 2019 roku.
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej będzie się zajmować:
- tworzeniem i realizacją spójnych strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- planowaniem, redagowaniem i przygotowaniem treści i materiałów informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (m. in, newsletter, media społecznościowe, serwisy www Izby, mailing, artykuły branżowe, ulotki),
- przygotowywaniem komunikatów i informacji prasowych,
- prowadzeniem działań z zakresu PR Kryzysowego – analizą potencjalnych zagrożeń, opracowaniem strategii komunikacji kryzysowej, zarządzaniem wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją kryzysową,
- współpracą i organizowaniem cyklicznych spotkań z interesariuszami wewnętrznymi (zarząd, oddziały, członkowie PIT),
- prowadzeniem działań z zakresu Public Affairs i komunikacji z administracją publiczną – reprezentowaniem PIT w kontaktach z instytucjami państwowymi, podmiotami związanymi z usługami turystycznymi i współpraca z nimi,
- organizacją eventów stacjonarnych i wirtualnych,
- wsparciem administracyjnym projektów, pozyskiwaniem funduszy na realizację zadań statutowych,
- analizą i raportowaniem prowadzonych działań.
Oczekiwania od kandydata:
- wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu nauk społecznych, mediów i komunikowania społeczno-kulturalnego,
- wiedza z zakresu PR i komunikacji,
- doskonała umiejętność komunikowania się w formie pisemnej i ustnej
- rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- umiejętność budowania relacji z otoczeniem,
- umiejętność sporządzania oficjalnych pism i dokumentów,
- znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym mediów społecznościowych,
- znajomość programów graficznych, do tworzenia i wizualizacji raportów
- znajomość branży turystycznej i regulującej jej działania prawa,
- mile widziane doświadczenie w Public Relations/Public Affairs lub w dziale komunikacji wewnętrznej,
- biegła znajomość języka angielskiego.
Polska Izba Turystyki oferuje:
- interesującą pracę na rozwojowym stanowisku,
- dużą samodzielność i niezależność w tworzeniu kampanii i wizji promocji,
- bezpośredni kontakt z najważniejszymi graczami rynku turystycznego,
- możliwość częstych podróży i udział w konferencjach, targach,
- stabilne i atrakcyjne warunki pracy,
- elastyczny czas pracy pracę w biurze, które znajduje się w samym sercu Warszawy.
Termin składania aplikacji do 31 lipca na adres: [email protected]
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
SOIT wesprze dzieci w Sudanie Południowym. Zebrano ponad 58 tys. zł
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podczas tegorocznej gali Incentive Day…
0 Komentarzy2 Minuty