Louvre Hotels Group: zatrzymaj się w hotelu na całe życie
Louvre Hotels Group od lipca do września w trzech polskich miastach będzie prezentować przechodniom, że praca w hospitality może być przygodą życia. Za pomocą interaktywnego totemu grupa hotelowa w pomysłowy sposób informuje o dostępnych ścieżkach kariery i zachęca do aplikowania na wybrane stanowiska.
Hotelarstwo jest bez wątpienia jedną z tych branż, które najsilniej odczuły wstrząs wywołany pandemią Covid-19. Ograniczenia w działalności obiektów na chwilę zastopowały jej dynamiczny wzrost, ale zarazem te przejściowe trudności dały największym graczom ważny impuls do ewolucji w myśleniu o tym, co stanowi fundament ich stabilnego rozwoju w dłuższej perspektywie czasowej. Na pierwszy plan wysuwa się tu kwestia zatrudnienia. Zdolni pracownicy to najcenniejszy kapitał, zwłaszcza dla hoteli, które budują swój sukces na silnej identyfikacji z brandem.
„Nawet najpiękniejszy i najnowocześniejszy budynek nie tworzy hotelu, w którym chce się być i do którego chce się wracać. Hotel to także coś niematerialnego. To relacje między zespołem a gośćmi. Interakcje z naszymi pracownikami są kluczowym elementem doświadczenia dobrego pobytu, z którym chcemy pozostawić naszych klientów” – mówi Grzegorz Uszycki, Director of Operations – Poland w Louvre Hotels Group.
„Każda z naszych marek posiada własną filozofię i wartości, a za ich kreowanie w naszych hotelach odpowiadają osobowości naszych pracowników. Dlatego stawiamy na model, w którym każdy z nich staje się ambasadorem kultury jednej z naszych marek i odpowiada za kreowanie jej wizerunku w oczach gościa. Pracownicy są sercem całego przedsięwzięcia, bo hotelarstwo to branża tworzona przez ludzi dla ludzi” – dodaje.
Aby zachęcić nowe talenty do rozpoczęcia kariery w obiektach Golden Tulip, Campanile i Première Classe, Louvre Hotels Group zainicjowała kampanię HR-ową pod hasłem „Zatrzymaj się w hotelu na całe życie”. Jej część outdorowa obejmuje ekspozycję interaktywnego totemu, którego zadaniem jest przyciągnąć uwagę przechodniów i zachęcić ich do przejścia za pomocą kodu QR na strony z ofertami pracy w obiektach sieci. Totem wykorzystuje obrotowe bloki z fotografiami pracowników LHG, by ukazać cztery obszary, w których grupa poszukuje pracowników, symbolicznie reprezentowane przez sylwetki pracowników recepcji, obsługi restauracji, kuchni hotelowej oraz szczebla menadżerskiego.
Interaktywny totem Louvre Hotels Group w okresie od lipca do września objedzie trzy miasta, zachęcając przechodniów, by „zakręcili się” wokół swojej kariery przy hotelu Campanile Wrocław Centrum (Wrocław, ul. Ślężna 26), na OFF Piotrkowskiej (Łódź, ul. Piotrkowska 138/140) oraz przy stołecznym multibrandowym obiekcie LHG obejmującym hotele Golden Tulip, Campanile i Première Classe wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex (Warszawa, ul. Towarowa 2).
Marki Kyriad i Tulip Inn powstaną we Wrocławiu i w Wojcieszycach
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Wyjątkowa oferta świąteczna z Wyndham Wroclaw Old Town
Święta Bożego Narodzenia to czas magii, radości i niezapomnianych chwil. Wrocław – z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
IGHP: mniej gości w hotelach w listopadzie
Wyniki hoteli w listopadzie były słabsze niż w październiku, głównie za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
16 grudnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy wybierają święta poza domem
Polacy coraz chętniej spędzają święta Bożego Narodzenia i sylwestra poza domem,…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Accor otworzył pierwszy Swissôtel na Słowacji
Swissôtel zadebiutował na Słowacji, otwierając Swissôtel Damian Jasna w regionie Liptów.…
0 Komentarzy1 Minuty
13 grudnia 2024
SOIT wesprze dzieci w Sudanie Południowym. Zebrano ponad 58 tys. zł
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podczas tegorocznej gali Incentive Day…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2024
PHH podsumowuje trzy kwartały 2024: wyższe przychody i lepsze wskaźniki operacyjne
Polski Holding Hotelowy podsumował wyniki za trzy kwartały 2024 roku, notując przychody…
0 Komentarzy2 Minuty