Nowa kampania promująca turecką metropolię – Stambuł miasto trendów
Stambuł stał się głównym tematem nowej kampanii promocyjnej Türkiye. Z tej okazji przygotowano trzy krótkie filmy podkreślające największe atuty miasta.
„Taste in İstanbul is the New Cool”, „Shopping in İstanbul is the New Cool” oraz “Art in İstanbul is the New Cool” pokazują, co Stambuł ma do zaoferowania odwiedzającym, koncentrując się na trzech dziedzinach: kuchni, zakupach i sztuce. Kampania promocyjna ukazuje dynamizm i różnorodność tętniącego życiem miasta. Filmy promocyjne skierowane są do odbiorców ze wszystkich grup wiekowych, o różnych gustach i możliwościach finansowych.
W 2021 roku Stambuł został uznany za jedno z najlepszych miast na świecie w ankietach czytelników różnych wiodących publikacji. Co roku miasto znajduje się w czołówce destynacji urlopowych publikowanych przez międzynarodowe media. Dzięki trzem filmom promocyjnym o sztuce, kuchni i zakupach, Stambuł został przedstawiony jeszcze szerszemu gronu odbiorców.
Reklamy zatytułowane „Taste in İstanbul is the New Cool”, „Shopping in İstanbul is the New Cool” oraz „Art in İstanbul is the New Cool”, pokazują szeroki wachlarz doświadczeń, jakie czekają na turystów w Stambule, bez względu na długość ich pobytu. Kampania promocyjna od swojego debiutu została wyemitowana w telewizji i na kanałach cyfrowych w 178 państwach.
Art in İstanbul is the New Cool: Bogata historia i liczne wydarzenia artystyczne i kulturalne
Stambuł – skarbnica historii i ciągle rozwijające się centrum kultury i sztuki ma do zaoferowania inne doznania w każdej dzielnicy. „Art in İstanbul is the New Cool” poświęcony jest wyjątkowej historii miasta. W materiale pojawia się Hagia Sophia, nazywana „ósmym cudem świata”. W filmie przedstawiono też Centrum Kultury Atatürka, ponownie otwarte w zeszłym roku po remoncie, a także muzea sztuki współczesnej – İstanbul Modern i Santral İstanbul. Ponadto w „mieście, które nigdy nie śpi” przez cały rok odbywają się wydarzenia artystyczne i kulturalne, jak np. targi sztuki Contemporary İstanbul czy Festiwal na Szlaku Kulturowym Beyoğlu (Beyoğlu Culture Route Festival).
Taste in İstanbul is the New Cool: Różne smaki na każdej ulicy
Jedzenie w Stambule zawsze cieszyło się dużym uznaniem. Kuchnia tego miasta została ukształtowana przez wiele cywilizacji i stanowi jeden z wielu powodów do odwiedzin. „Taste in İstanbul is the New Cool” zwraca uwagę na różnorodne tradycje gastronomiczne niezwykłego miejsca położonego na styku Europy i Azji. Film otwiera tradycyjne śniadanie z turecką herbatą w filiżankach w kształcie tulipanów, podawane w restauracjach i popularnych kawiarniach z widokiem na największe zabytki miasta, m.in. na Wieżę Leandra.
Następnie w restauracjach nad Bosforem serwowane są przepyszne mezze. W reklamie nie mogło zabraknąć również deserów, w tym słynnej na całym świecie baklawy oraz güllaç, czyli tradycyjnego tureckiego słodkiego przysmaku przygotowywanego ze skrobi kukurydzianej, wody różanej, mleka i cukru, podanych wraz z turecką kawą i lokum. W filmie pokazano też smakowite köfte (kotleciki) oraz kebab, a także ulicznych sprzedawców i popularny street food – simit. Pojawiły się też liczne restauracje serwujące dania kuchni międzynarodowej. Nie ma wątpliwości, że Stambuł dostarcza niezapomnianych doświadczeń kulinarnych.
Shopping in İstanbul is the New Cool: Stambuł – światowym centrum zakupów
Największe i najbardziej rozwinięte miasto Türkiye (Turcji), oferuje wiele możliwości zakupów, od historycznych bazarów, przez concept store, aż po wyrafinowane butiki. Wielki Bazar, jeden z najstarszych na świecie obiektów tego typu, ma w swojej ofercie wyroby rękodzielnicze, takie jak dywany czy płytki ceramiczne oraz tradycyjne zestawy do herbaty i wiele innych produktów, które mogą stanowić wspaniałą pamiątkę. W butikach tureckich projektantów miłośnicy mody mogą uzupełnić swoją garderobę o jedyne w swoim rodzaju ubrania i akcesoria, a w Taksim i Nişantaşı, dwóch tętniących życiem dzielnicach handlowych, odwiedzić sklepy międzynarodowych marek. Ponadto w całym Stambule znajdują się rozległe centra handlowe i rozrywkowe.
Antalya: pół miliona odwiedzających w pierwszym kwartale 2022
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty