SeePlaces.com wprowadza możliwość dodawania opinii na platformie
Wchodząca w skład Itaka Holdings platforma SeePlaces została utworzona w 2019 roku. Od tego czasu pomaga ona w wyszukiwaniu i rezerwowaniu wycieczek lokalnych oraz różnego rodzaju atrakcji dla turystów z całego świata. Z platformy mogą korzystać jednakowo klienci firm turystycznych będących afiliantami SeePlaces.com, biur podróży oraz osoby podróżujące na własną rękę.
Potrzeby turystów zmieniają się, a rozwiązania powinny ewoluować wraz z nimi. Platforma pozwala im w pełni doświadczać odwiedzanych miejsc, a oferującym wycieczki i aktywności – zwiększać sprzedaż i docierać do szerokiego grona odbiorców bez inwestycji w kosztowne kampanie reklamowe.
Wprowadzając na rynek platformę w 2019 roku, twórcy skupili się na intuicyjności procesu rezerwacyjnego i interfejsu, skalowalności architektury oraz różnorodności usług, aby zapewnić komfort użytkowania obu stronom. Twórcy stale ulepszają platformę, posiłkując się feedbackiem użytkowników.
O SeePlaces
SeePlaces to platforma, na której klienci mogą rezerwować wycieczki i aktywności oferowane w danej lokalizacji bezpośrednio u ich dostawców. Stworzona została specjalna przestrzeń do sprzedaży i wymiany informacji, w której biura podróży, przewodnicy i dostawcy usług turystycznych mogą spotkać się z podróżującymi.
Twórcy platformy specjalizują się w kurortach wakacyjnych, dlatego też platforma pomaga dostawcom usług turystycznych dotrzeć do precyzyjnie targetowanej grupy odbiorców.
Współpracują z operatorami wycieczek, platformami rezerwacyjnymi, agencjami, lotniskami, liniami lotniczymi oraz blogerami i influencerami. Do sieci afiliantów należą powszechnie rozpoznawalne marki (Itaka, Wakacje.pl, LOT Polish Airlines, Gdańsk Airport, MerlinX, eSky, Cedok, Ecco Holiday, Wakacyjni Piraci), jak i mniejsze, niezależne agencje.
Klienci ufają platformom rezerwacyjnym i chętnie z nich korzystają, zamiast polegać na własnym wyszukiwaniu, co potwierdza rynkowa hegemonia portali rezerwacyjnych w sektorze noclegów. Podobna rewolucja zachodzi obecnie w sektorze wycieczek.
Czego oczekuje klient, i w jaki sposób platforma spełnia te oczekiwania?
1. Fokus na doświadczenia
W ostatnich latach, w siłę rośnie tzw. turystyka doświadczeń. W dobie powszechności podróży, uczestnicy wyjazdów szukają niepowtarzalnych doznań, którymi mogą podzielić się ze światem. Również miłośnicy kurortowych wakacji chcą przeżywać na miejscu przygody i odkrywać na miejscu prawdziwe „perełki”. Zmieniają się oczekiwania turystów wobec wycieczek – ich formy, prezentacji oraz sposobu ich sprzedaży. Platforma na nie reaguje i pozwala podróżującym doświadczać danej destynacji, zanim jeszcze dotrą na miejsce.
2. Łatwy dostęp do wycieczek i rezerwacja online
Wymuszona przez pandemię digitalizacja szybko stała się standardem. Klienci przyzwyczaili się, że mogą łatwo rezerwować i załatwiać sprawy związane z wyjazdami turystycznymi online i teraz oczekują takiej możliwości od dostawców wycieczek i aktywności. Im krótszy i bardziej intuicyjny jest proces zakupowy, tym większa szansa, że klient go sfinalizuje. Jednocześnie, podróżujemy częściej, ale wybieramy krótsze wyjazdy, a dzięki bezproblemowej rezerwacji online możemy w pełni wykorzystać ograniczony czas na miejscu.
3. Niezależność
Pandemia umocniła tendencje od dawna widoczne w branży turystycznej. Podróżującym coraz bardziej zależy na niezależności i dostępie do intuicyjnych rozwiązań webowych i mobilnych oraz wielokanałowej obsłudze. Jest to szczególnie widoczne wśród reprezentantów generacji Z. Młodsi turyści są świadomi tego, co chcą zobaczyć i zrobić i chcą mieć autonomię w kwestii organizacji własnego czasu, co umożliwia im platforma.
Korzyści dla klientów
Z poziomu platformy klienci mogą: rezerwować wycieczki z wyprzedzeniem w kilku prostych krokach, otrzymując niezwłocznie potwierdzenie rezerwacji, pozyskać szczegółowe informacje na temat wycieczek, zarządzać swoimi rezerwacjami z poziomu intuicyjnej platformy i zyskują w ten sposób maksymalną niezależność, mogąc w każdej chwili zmienić lub odwołać rezerwację.
Platforma zapewnia klientom kompletny przegląd dostępnych na miejscu produktów opatrzonych wszystkimi niezbędnymi informacjami w języku użytkownika. Dzięki temu mogą zaplanować całą wycieczkę jeszcze przed przyjazdem na miejsce, oszczędzając czas, który można wykorzystać na zwiedzanie. Wkrótce na SeePlaces pojawią się opinie, dzięki którym klienci będą mogli uzyskać dodatkowe informacji o wycieczkach, pochodzące od klientów, którzy już z wycieczki korzystali.
Intuicyjny interfejs ułatwia rezerwację, a szeroki przekrój filtrów i kategorii pozwala klientom szybko dotrzeć do atrakcji zgodnych z ich preferencjami i zainteresowaniami. Dzięki rezerwacjom z wyprzedzeniem klienci mają pewność pojechania na wymarzoną wycieczkę, szczególnie jeżeli kierunek jest popularny wśród turystów. Dodatkowo — rezerwując wcześniej, klienci mogą liczyć na atrakcyjne zniżki.
Korzyści dla oferujących wycieczki i aktywności
Dostawcy usług turystycznych mogą w atrakcyjny i przystępny sposób zaprezentować swoje produkty na platformie, dostarczając potencjalnym klientom wszystkie niezbędne informacje przed wyjazdem. Utrzymują dzięki niej przewagę nad konkurencją, zyskując łatwy dostęp do potencjalnych klientów (kilkanaście milionów podróżujących miesięcznie).
Aktualizacja cen i dostępności odbywa się automatycznie, co pozwala dostawcom wycieczek oszczędzić sporo czasu i uniknąć błędów w szacunkach, mogących skutkować overbookingiem.
Przy zakupie atrakcji przez platformę, obie strony są chronione jasnymi warunkami rezerwacji, określonymi przez dostawcę. Korzystając z niej, usługodawcy mogą sfinalizować całą transakcję, z wyprzedzeniem, co ułatwia im planowanie i optymalizację swojej działalności.
Korzyści dla afiliantów
W ramach programów, afilianci mogą pomnażać swój dochód, korzystając z szerokiego przekroju metod integracji (linki afiliacyjne, widgety, white label, API).
Afiliant może: poprawić customer experience – Twoi odbiorcy mogą łatwiej pozyskiwać informacje i rezerwować szybciej, monetyzować swoje zasięgi – uzyskać dodatkowy dochód ze sprzedaży dodatkowych usług do swoich klientów, maksymalizować zwrot z kosztu pozyskania klientów – linki afiliacyjne generują pasywny dochód bez żadnych wydatków.
Każdy może dołączyć do sieci afliantów i dostawców – wystarczy spełnić kilka prostych wymogów formalnych. Twórcy zachęcają do odwiedzenia platformy, aby zobaczyć, jak funkcjonuje lub bezpośredniego kontaktu celem uzyskania bardziej szczegółowych informacji.
POWIĄZANE WPISY
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Resabee Travel Tech Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Szesnasta edycja Forum Promocji Turystycznej po raz kolejny zawita do Wrocławia, tym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Resabee Travel Tech Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Szesnasta edycja Forum Promocji Turystycznej po raz kolejny zawita do Wrocławia, tym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty