Amadeus ułatwi Lufthansie obsługę klientów korporacyjnych
Linie lotnicze Lufthansa zostały pierwszym przewoźnikiem, który zdecydował się na wprowadzenie opatentowanej technologii Amadeus Altéa Corporate Recognition, która umożliwia liniom lotniczym lepsze rozpoznawanie klientów korporacyjnych w momencie dokonywania rezerwacji. Oznacza to, że mogą oni otrzymywać strategicznie dostosowane oferty na wszystkich etapach swojej podróży, podobnie jak indywidualni klienci podróżujący służbowo, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży wśród klientów korporacyjnych oraz zapewnienie im lepszej obsługi. Dzięki automatycznemu rozpoznawaniu firmy, którą reprezentuje osoba podróżująca służbowo, personalizacja rozpoczyna się od momentu zarezerwowania lotu. To oznacza, że klienci korporacyjni mogą liczyć na preferencyjną obsługę już na etapie rezerwacji, zaś indywidualni klienci podróżujący służbowo są traktowani w wyjątkowy sposób na lotnisku, np. mają możliwość przyspieszonego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.
Rozwiązanie Amadeus Altéa Corporate Recognition zapewnia liniom lotniczym możliwość automatycznego oferowania pakietów dopasowanych usług dodatkowych, które w pełni koncentrują się na potrzebach podróżnych biznesowych dotyczących np. bagażu czy preferencyjnych opcji miejsc. Dla Lufthansy oznacza to, że może zaoferować wachlarz usług, co przełoży się na wzrost popytu oraz zwiększenie lojalności klientów dzięki aktywnej koncentracji przewoźnika na dopasowaniu świadczonych usług do potrzeb klientów korporacyjnych.
Christian Tillmans, vice president global sales and aey Account management, Lufthansa, powiedział: „Podróżni korporacyjni stanowią kluczową grupę klientów dla globalnych sieci przewoźników, takich jak Lufthansa. Amadeus Altéa Corporate Recognition pozwala nam nie tylko utrzymać, lecz także zwiększać wartość dostarczaną zarówno klientom korporacyjnym, jak i osobom podróżującym służbowo. Wdrożenie tego rozwiązania to dla nas przełom, bowiem pozwala jeszcze lepiej dostosować ofertę do indywidulanych potrzeb klientów i zwiększyć ich satysfakcję, jednocześnie podnosząc wydajność.”
Julia Sattel, senior vice president airline IT, Amadeus, skomentowała: „Współcześni podróżni korporacyjni oczekują jeszcze bardziej spersonalizowanej obsługi niż pasażerowie podróżujący w celach wypoczynkowych. Rosnąca konkurencja ze strony niskokosztowych i hybrydowych przewoźników sprawia, że indywidualne podejście do każdego podróżnego jest kluczową kwestią. Rozwiązanie nie tylko przynosi korzyści indywidualnym podróżnym, lecz także pozwala liniom lotniczym zacieśnić relacje z kluczowymi klientami korporacyjnymi jako całością, co oznacza, że działy utrzymania klienta przewoźników mogą wykorzystywać narzędzie w sposób strategiczny.”
POWIĄZANE WPISY
27 listopada 2024
Odkryj słoneczną Teneryfę z PLL LOT
Od 27 listopada z lotniska Chopina w Warszawie ruszają pierwsze rejsy LOT-u na Teneryfę.…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Brussels Airlines rozszerza siatkę połączeń na lato 2025
Brussels Airlines przygotowują się do sezonu letniego 2025, rozszerzając ofertę…
0 Komentarzy2 Minuty
26 listopada 2024
Ryanair rozszerza współpracę z Omio
Ryanair poinformował, że jego pełna oferta dotycząca lotów na 235 kierunkach jest…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2024
Lotnisko w Modlinie: w październiku obsłużyliśmy ponad 256 tys. pasażerów
Lotnisko Warszawa – Modlin w październiku obsłużyło ponad 256 tys. podróżnych oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2024
Emirates wprowadza dodatkowe loty na trasie Dubaj – Antananarywa na sezon świąteczny
Linie Emirates rozszerzają swoją ofertę na trasie Dubaj – Seszele – Antananarywa, dodając…
0 Komentarzy1 Minuty
25 listopada 2024
PAŻP i Ryanair wspólnie będą szkolić kontrolerów i pilotów
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej oraz Grupa Ryanair (Ryanair Sun i Ryanair DAC)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2024
Rekordowe półrocze Grupy Emirates: 2,5 mld dolarów zysku netto
Grupa Emirates przedstawiła półroczne wyniki finansowe. W pierwszych sześciu miesiącach…
0 Komentarzy4 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty