Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny wraca do akcji

Po przerwie covidowej wraca akcja Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny. 5 września ruszyła rejestracja podmiotów do ogólnopolskiego projektu.
Przypomnijmy, że akcja Polska zobacz więcej – weekend za poł ceny, to kampania realizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, skierowana zarówno do branży turystycznej, jak i turystów.
W tym roku powraca ona w nowej odsłonie i w trakcie dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.
Andrzej Gut-Mostowy, wiceminister Sportu i Turystyki, powiedział: „Najlepszym efektem akcji „Polska zobacz więcej-weekend za pół ceny” jest skuteczna zachęta do podróżowania osób, które z różnych względów, także finansowych, nie korzystały z dobrodziejstw, jakie daje człowiekowi turystyka i aktywny wypoczynek krajoznawczy. Kolejna edycja udowadnia sens tego projektu, który dodatkowo wspiera branżę turystyczna po sezonie. Polska jest piękna o każdej porze roku.”
Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, dodał: „Wydłużenie sezonu turystycznego stanowi jedno z wyzwań i zadań sektora turystycznego. Chcemy, by Polacy korzystali z rodzimych atrakcji turystycznych oraz odwiedzali najpiękniejsze polskie regiony nie tylko w wakacje, ale również poza sezonem wysokim. Powrót akcji po wymuszonej przerwie z pewnością ucieszy przedsiębiorców czekających na jej wznowienie, dlatego wierzę w solidne zaangażowanie i liczny udział przedstawicieli branży.
Wszystkie podmioty turystyczne mogą dołączyć na dwa sposoby.
W wypadku obiektów noclegowych:
Partner umożliwia skorzystanie z oferty za pół ceny w weekend 19-20 oraz 26-27 listopada z wcześniejszą możliwością rezerwacji dla gości (termin wskazany będzie przez Organizatora akcji).
Partner umożliwia skorzystanie z oferty za pół ceny z możliwością realizacji w okresie późniejszym niż wymieniony w pkt. 1, z możliwością rezerwacji w weekend 19-20 oraz 26-27 listopada (termin określony będzie w ofercie przez obiekt noclegowy,).
Uwaga: Do akcji Partner zobowiązany jest zgłosić usługę główną – w przypadku obiektów noclegowych jest to nocleg. Dodatkowo obiekt noclegowy może dołączyć własną ofertę gastronomiczną (danie główne z menu za połowę ceny bądź dedykowane danie w cenie 50 proc. wartości) oraz ofertę SPA/Wellness za 50 proc. regularnej ceny.
W wypadku atrakcji turystycznej:
Partner zobowiązany jest do udostępnienia klientom możliwości zakupu biletów w cenie 50 proc. niższej od regularnej. Oferta może być dostępna on-line lub na miejscu w obiekcie (w takim przypadku obligatoryjne jest zamieszczenie informacji w obiekcie, w okienku kasowym oraz na stronie www obiektu). Zniżka 50 proc. musi dotyczyć biletu normalnego bądź rodzinnego.
Do akcji Partner zobowiązany jest zaoferować usługę główną w przypadku Atrakcji Turystycznych jest to bilet wstępu do atrakcji. Dodatkowo obiekt może dołączyć własną ofertę dotyczącą na przykład karnetów wstępu do obiektu lub innych dodatkowych atrakcji.
W wypadku teatrów, oper i filharmonii:
Partner zobowiązany jest do udostępnienia klientom możliwości zakupu biletów w cenie 50 proc. niższej od regularnej. Oferta może być dostępna on-line lub na miejscu w obiekcie (w takim przypadku obligatoryjne jest zamieszczenie informacji w obiekcie, w okienku kasowym oraz na stronie www obiektu). Zniżka 50 proc. musi dotyczyć biletu normalnego bądź rodzinnego.
Do akcji Partner zobowiązany jest zaoferować usługę główną w przypadku obiektów kultury jest to bilet wstępu do atrakcji. Dodatkowo obiekt może dołączyć także z własną ofertę dotycząca na przykład karnetów wstępu do obiektu lub innych dodatkowych atrakcji.
W wypadku lokali gastronomicznych:
W weekend 19-20 oraz 26-27 listopada Partner (restauracja) zobowiązany jest do udostępnienia Gościom możliwości skorzystania z obniżonej o 50 proc. ceny menu lub dań głównych.
Sprzedaż może być poprzedzona rezerwacją stolika w lokalu bądź nią warunkowana.
Do akcji Partner zobowiązany jest zaoferować usługę główną w przypadku obiektów gastronomicznych jest to danie główne, dedykowane menu lub dedykowane akcji danie wraz z napojem. Restauracja może dołączyć do akcji także poprzez sprzedaż menu degustacyjnego w obniżonej cenie. Restauracja zobligowana jest do komunikowania o akcji na swojej stronie internetowej, SM Restauracji oraz w lokalu (plakat), lub opcjonalnie we wkładce w menu.
W wypadku agroturystyki:
Partner umożliwia skorzystanie z oferty za pół ceny w weekend 19-20 oraz 26-27 listopada z wcześniejszą możliwością rezerwacji dla Gości (termin wskazany będzie przez Organizatora akcji).
Partner umożliwia skorzystanie z oferty za pół ceny z możliwością realizacji w okresie późniejszym niż wymieniony w pkt. 1, z możliwością rezerwacji w weekend 19-20 oraz 26-27 listopada (termin określony będzie w ofercie przez obiekt noclegowy,).
Do akcji Partner zobowiązany jest zgłosić usługę główną – w przypadku obiektów noclegowych jest to nocleg. Dodatkowo obiekt noclegowy może dołączyć także ofertę gastronomiczną (danie główne z menu za połowę ceny bądź dedykowane danie w cenie 50 proc. wartości) oraz ofertę SPA/Wellness za 50 proc. regularnej ceny.
W wypadku SPA i Wellness
Partner zobowiązany jest do udostępnienia klientom możliwości zakupu biletów w cenie 50 proc. niższej od regularnej. Oferta może być dostępna on-line lub na miejscu w obiekcie (w takim przypadku obligatoryjne jest zamieszczenie informacji w obiekcie oraz na stronie www obiektu).
Zniżka 50 proc. musi dotyczyć usługi głównej Spa – (masaż, sauna, itp.).
Do akcji Partner zobowiązany jest zaoferować usługę główną w przypadku obiektów SPA & Wellness jest to masaż lub zabieg pielęgnacyjny. Dodatkowo obiekt może dołączyć także z własną ofertę dotycząca na przykład karnetów wstępu do obiektu lub innych dodatkowych atrakcji.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2025
Nowe przepisy dotyczące imprez turystycznych. Touroperatorzy zyskają łatwiejszy dostęp do gwarancji ubezpieczeniowej
Podpisano nowelizację ustawy o imprezach turystycznych, która ułatwi touroperatorom…
0 Komentarzy4 Minuty
17 grudnia 2025
Itaka Złotym Partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia w hotelu Renaissance Warsaw Airport odbędzie się V Gala Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Gąsiory Turystyki 2025 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
W drugiej edycji konkursu Gąsiory Turystyki ponownie nagrodziliśmy nowe talenty branży…
0 Komentarzy6 Minuty
10 grudnia 2025
Mazowsze z nową strategią rozwoju turystyki biznesowej. MROT wyznacza kierunki dla branży MICE na lata 2026–2030
W Centrum Prasowym Foksal w Warszawie odbyła się konferencja podsumowująca projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
Air Astana spotkała się z branżą w Warszawie
Kazachskie Linie Lotnicze Air Astana zorganizowały 8 grudnia w Warszawie przedświąteczne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: nauka i praktyka o zarządzaniu turystyką w jednym miejscu
28 listopada 2025 roku w Warszawie odbyła się II edycja Warszawskiego Forum Turystyki i…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty










