Kolejkowo rozpoczyna nową kampanię inwestycyjną
Kolejkowo wystartowało z emisją akcji. Środki z emisji przeznaczy na nowe wystawy. W pakietach inwestorskich m.in. akt własności miniaturowego mieszkania czy figurka inwestora. Kolejkowo rozpoczęło oficjalną, społecznościową kampanię inwestycyjną, która potrwa do 31 października 2022 roku.
Celem emisji jest pozyskanie 2,24 mln zł. Środki posłużą spółce w dalszej ekspansji do największych miast w kraju oraz uruchomieniu nowych wystaw. Kolejkowo planuje wejść na NewConnect w 2024 roku.
“Nasze wystawy we Wrocławiu i w Gliwicach cieszą się dużą popularnością, codziennie pracujemy nad ekspozycją tworząc miniaturowy świat. Dostajemy propozycje otwarcia wystaw w innych miastach w Polsce i za granicą. Środki uzyskane z emisji akcji przeznaczymy na przygotowanie wystawy w Warszawie” – mówi Jakub Paczyński, prezes Kolejkowa.
Społecznościowa emisja akcji Kolejkowa wiąże się też z nagrodami dla inwestorów. W zależności od pakietu dostaniecie Waszą figurkę wykonaną przez modelarzy na podstawie przesłanego zdjęcia i umieszczoną na makiecie, miniaturowe mieszkanie na własność w wybranej kamienicy wraz z symbolicznym aktem własności, reklamę na miniaturowym billboardzie czy oprowadzenie po wystawie, modelarni oraz centrum sterowania makietą przez prezesa zarządu.
“Moim celem jest, aby inwestorzy, mieli poczucie uczestniczenia w tworzeniu wyjątkowej rzeczy, miniaturowego świata oraz czerpali z tego korzyści finansowe w postaci corocznych dywidend. Myślę, że część akcji Kolejkowa będzie też interesującym prezentem dla najbliższych – dzieci, wnuków, rodziców” – dodaje Jakub Paczyński.
Na liczniku emisji znajduje się już prawie milion złotych. Szczegóły emisji można zobaczyć na stronie www.akcje.kolejkowo.pl.
Kolejkowo znajduje się w Sky Tower, I piętro, ul. Powstańców Śląskich 95 we Wrocławiu oraz w galerii Europa Centralna, ul. Pszczyńska 315 w Gliwicach. Czynne jest 365 dni w roku, także we wszystkie niedziele i święta. Bilet wstępu kosztuje 32 zł – normalny i 26 zł – ulgowy (ulga dotyczy dzieci od 3 do 18 lat, studentów, emerytów, rencistów, osób niepełnosprawnych). Dzieci w wieku do 3 lat zwiedzają makietę bezpłatnie.
POWIĄZANE WPISY
17 października 2024
Wyłoniono najlepsze produkty turystyczne Wielkopolski w 2024 roku
W trakcie Wielkopolskich Obchodów Światowego Dnia Turystyki, zorganizowanych w Ośrodku…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Wizz Air uruchomi nową trasę z Warszawy do Genui
Wizz Air ogłosił dodanie 13 samolotu do bazy w Warszawie i nową trasę. Od 1 maja 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty
14 października 2024
Poznajcie Olsztyn – partnera XV Forum Promocji Turystycznej
Miasto reklamuje się jako miejsce, które urzekło Kopernika. Dziś może się pochwalić…
0 Komentarzy7 Minuty
14 października 2024
Mazowsze Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej
Mazowieckie zostało Partnerem Strategicznym XV edycji Forum Promocji Turystycznej, które…
0 Komentarzy4 Minuty