Nowa Karta Klienta Ryanair’a
Nowa „Karta Klienta” Ryanaira, została ogłoszona z okazji 30-tych urodzin.
Przewoźnik zamierza również w roku 2015 wprowadzić wiele zmian w ramach trzyletniego programu „Always Getting Better”. Te zmiany to:
1. Nowe wnętrza samolotu i nowe mundury załogi pokładowej
2. Niższe opłaty za: odprawę na lotnisku*, zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu ** oraz nowa opcja anulowania rezerwacji (15 euro za lot, w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji)
3. Porównywarka cen biletów lotniczych w czasie rzeczywistym na Ryanair.com.
4. Nowy serwis z opisem destynacji i opiniami klientów
5. Nowy produkt ubezpieczenia podróżnego
6. Spersonalizowana strona Ryanair.com z opcją 100 wersji strony głównej i spersonalizowane e-maile reklamowe z ofertą dostosowaną dla danego klienta
7. Nowa opcja ‘hold the fare’ (5 euro za zatrzymanie ceny przez 24 godziny).
8. Ulepszone menu na pokładach samolotu z większym wyborem zdrowych posiłków i usługą wcześniejszego zamównienia gorącego śniadania na wybranych trasach
9. Nowe miejsca siedządze z większą przestrzenią na nogi i nowy wystrój Boeing Sky Interiors.
10. Szybsze aplikacje mobilne w rodzimych językach, ulepszona strona internetowa Ryanair.com, jak również system rejestracji klienta “My Ryanair”.
Kenny Jacobs, dyrektor marketingu Ryanair’a powiedział: „Europejscy klienci zawsze wybierają Ryanaira z uwagi na nasze niskie ceny, szeroki wybór tras i dzięki programowi ” Always Getting Better “. Te niskie ceny biletów nie ulegną zmianie, ale nadal będziemy słuchać i starać się poprawić każdy aspekt naszej działalności, a nasza nowa „Karta Klienta” przedstawia sposób w jaki chcemy dostarczyć przyjemne, proste i tanie podróżowanie naszym klientom. Nasi pasażerownie mogą spodziewać się poprawy warunków podróży podczas lotu z nowymi wnętrzami kabin i nowym menu, fantastycznych nowych funkcji cyfrowych, w tym spersonalizowanych stron internetowych, szybszej aplikacji mobilnej, opcji “hold the fare” i funkcji porównania cen oraz dostępność obszernych informacji na temat destynacji do których latamy, a także zmniejszonych opłat i nowej opcji odwołania lotu, jak również nowych produktów ubezpieczeniowych. Będziemy również kontynuować dodawanie nowych tras i lotnisk do naszej siatki połączeń, która jest już największą siecią tras w Europie, oferując jeszcze większą możliwość wyboru dla naszych 100 mln klientów rocznie.”
Michael O’Leary, prezes zarządu Ryanair’a dodał: „Liczba pasażerów obsłużonych przez ans w ostatnim roku wzrosłą do 90 milionów klientów. Rozpoczęliśmy proces implementacji znaczących zmian w jakości obsługi klienta, w tym wprowadzenie przydzielonych miejsc, drugi darmowy bagaż podręczny, naszą nową aplikację mobilną i stronę internetową oraz nowe dedykowane usługi dla rodzin Family Extra i osób podróżujących służbowo Business Plus, jak również nowe połączenia do jeszcze większej ilości lotnisk, z dogodnymi rozkładami lotów. W tym roku świętujemy 30 urodziny poprzez uruchomienie naszej nowej „Karty Klienta” i 2 roku wdrażania programu „Always Getting Better” oraz dynamicznego wzrostu ruchu pasażerskiego do 100 mln klientów.”
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty