Accor wprowadza nową strukturę organizacji marek

fot. Accor

Zgodnie z zapowiedzią z lipca ubiegłego roku, Accor rozpoczyna wdrażanie nowej struktury organizacyjnej marek. W zależności od lokalnych przepisów prawa cały proces obejmie pierwszy kwartał 2023 roku. Zmiana pozwoli grupie przyspieszyć rozwój i sprawniej reagować na zmiany rynkowe, tak by zapewnić możliwie najwyższy poziom usług.

Pod kierownictwem Sébastiena Bazina, Group Chairman & CEO i Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO, od 1 stycznia 2023 r. działalność grupy Accor opiera się na pracy dwóch działów: Premium, Midscale & Economy oraz Luxury & Lifestyle. Oba departamenty wspiera zarząd grupy oraz globalna platforma wymiany wiedzy i usług uwzględniająca działy odpowiedzialne za technologię, zaopatrzenie i digital.

Dział „Premium, Midscale & Economy” łączy marki grupy dotychczasowo zaliczane do wspomnianych wyżej sektorów. Znajdują się w nim więc obiekty funkcjonujące pod markami takimi jak m.in.: Pullman, Swissotel, Mövenpick, Novotel, Mercure, rodzina hoteli ibis, skupione wokół czterech głównych regionów administracyjnych grupy. Sekcją kieruje Executive Committee pod przewodnictwem Jean-Jacques’a Morina jako CEO.

Dział „Luxury & Lifestyle” tworzy kolekcja czterech marek: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel MGallery & Emblems i Ennismore. Kierownictwo nad działem pełni Executive Committee pod przewodnictwem Sébastiena Bazina jako CEO.

W celu efektywnego wykorzystania nowej struktury operacyjnej, Accor powołał zarząd grupy pod przewodnictwem Sébastiena Bazina. Jego rolą jest zapewnienie spójności i równości funkcjonowania obu departamentów pod względem priorytetów strategicznych i wykonawczych.

Utworzenie dwóch działów operacyjnych z jasno określoną wiedzą, ambicjami i celami umożliwi Accor jeszcze sprawniej wykorzystywać portfolio unikalnych oraz zróżnicowanych marek, umacniając pozycję lidera na większości rynków z gwarancją niezrównanej dynamiki rozwoju.

Accor: w trzecim kwartale wzrost przychodu o 83 proc. względem do ubiegłego roku