Fostertravel.pl osiąga rekordowe wyniki i podwoi swoją sieć agentów
Sieć agencyjna Fostertravel.pl zaprezentowała wyniki za miniony rok oraz wręczyła nagrody swoim najlepszym pracownikom i salonom. Sezon został zakończony rekordowym dla sieci zyskiem, bowiem udało im się przewyższyć ich najwyższy dotychczas wynik sprzed pandemii.
Fostertravel.pl jest portalem turystycznym i siecią partnerskich biur podróży. Firma aktywnie działa już od 1998 roku. Oferują znalezienie wyjazdów wakacyjnych, hoteli, biletów lotniczych, a nawet kupno ubezpieczenia oraz wynajęcie samochodu. Obecnie w sieci agencyjnej znajduje się 25 biur plus centrala.
W tym rok sieć ma w planach podwojenie liczby biur. Samo otworzenie salonu pod szyldem Fostertravel.pl jest niezwykle proste, dlatego zainteresowanie rośnie nie tylko wśród osób z doświadczeniem, ale też wśród osób rozpoczynających przygodę w turystyce. Już w lutym zostanie otwartych kilka kolejnych salonów.
Rekordowy rok dla Fostertravel.pl
Obroty sieci agencyjnej w zeszłym roku przewyższyły o 148 proc. zysków w porównaniu do 2021 oraz do dotychczas rekordowego wyniku z 2019 o 81 proc. W dużej mierze przyczynił się do tego rozwój firmy, zwiększony popyt klientów na wyjazdy, a także stałe rozszerzanie oferty biura.
Średnia cena sprzedanej wycieczki za osobę w 2022 roku wyniosła 3 213 złotych, to o 14 proc. więcej niż w 2021 i o 46 proc. więcej niż w 2019.
“Ten rok zakończyliśmy ze świetnym wynikiem sprzedażowym, który był wzrostem o 148 proc. niż w 2021. Posiadaliśmy w 2022 roku 25 oddziałów w 13 województwach. Planujemy dalszy dynamiczny rozwój sieci. Chcemy stawiać na przede wszystkim na rozwój ilościowy ale także jakościowy, a dodatkowo rozwijamy dział szkoleń. Dalej będziemy rozwijać sieć na zasadzie partnerskiej franczyzy. Jesteśmy bardzo ambitni, dlatego też jednocześnie stawiamy także na rozwój technologiczny” – powiedział Piotr Szczucki, Sales Manager w Fostertravel.pl.
Każdy miesiąc 2022 w porównaniu rok do roku przynosił pozytywną dynamikę. Powstałe zaburzenia w marcu wynikały z powodu wybuchu wojny na Ukrainie, ale mimo wszystko wynik pozostał dodatni. Najwyższy procentowy wzrost rok do roku został odnotowany w styczniu, lutym, kwietniu, grudniu oraz we wrześniu. Natomiast najmniejszy wzrost wystąpił w czerwcu i lipcu.
W tym roku Fostertravel.pl zdecydowanie zamierza postawić na szkolenia i support dla salonów franczyzowych oraz na budowaniu partnerskich relacjach w zespole. Cele, jakie zamierzają osiągnąć to wspomniane już podwojenie liczby salonów sprzedaży, a także przekazywanie wiedzy o oferowanym produkcie i kompleksowa obsługa klienta, zdobycie zaufania klientów oraz rozwijanie marki i budowania wizerunku najlepszego agenta w mieście.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty