Płock – od nas wszędzie jest blisko
Secesja, Chopin, Starówka i św. Faustyna – to tylko niektóre atuty Płocka, które wykorzystywane sa w promocji turystycznej miasta.
Kinga Bielicka z zarządu Płockiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, powiedziała : „Nasza skarpa nadwiślańska jest najwyższa w Polsce, ją i naszą Starówkę kochają młodzi i starzy. To idealne miejsca na spacery i romantyczne sesje zdjęciowe. W naszej bazylice leżą pochowani Władysław Herman i Bolesław Krzywousty. W Płocku jest największe w Polsce muzeum secesji.
Coraz więcej turystów docenia nasze położenie geograficzne. Kilkudniowa wizyta w Płocku pozwala bowiem turystom nie tylko na zwiedzenie naszego miasta ruszyć śladami Chopina – blisko stąd od Żelazowej Woli, Brochowa. Nieco ponad godzinę zajmujemy jazda do Warszawy, niedaleko mamy do Torunia. Pielgrzymi z kraju oraz turyści z krajów latynoskich przyjeżdżają do nas z powodu św. Faustyny. Sanktuarium Miłosierdzia Bożego to miejsca objawienia świętej a obraz Miłosierdzia Bożego, to chyba najsłynniejszy obraz w krajach hiszpańskojęzycznych, jego kopia wisi prawie w każdym domu. Promujemy Płock, jako miasto św. Faustyny, ale i miasto Broniewskiego, miasto secesji, miasto dla młodych. Tutaj warto przyjechać odpocząć od zgiełku wielkomiejskiego, warto przyjechać na jeden z naszych festiwali. Warto przekonać się, że do nas jest blisko z każdego miejsca i od nas jest blisko wszędzie.”
POWIĄZANE WPISY
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty
14 października 2024
Poznajcie Olsztyn – partnera XV Forum Promocji Turystycznej
Miasto reklamuje się jako miejsce, które urzekło Kopernika. Dziś może się pochwalić…
0 Komentarzy7 Minuty
14 października 2024
Mazowsze Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej
Mazowieckie zostało Partnerem Strategicznym XV edycji Forum Promocji Turystycznej, które…
0 Komentarzy4 Minuty
11 października 2024
Debata ekspertów na XV Forum Promocji Turystycznej: rewolucja w zorganizowanej turystyce wyjazdowej
Rynek zorganizowanej turystyki wyjazdowej stale się rozwija. Zmiany rynkowe oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
11 października 2024
Dolny Śląsk wybrał Najlepsze Produkty Turystyczne. Zamek Książ na czele
Podczas gali z okazji Światowego Dnia Turystyki we Wrocławiu ogłoszono laureatów…
0 Komentarzy3 Minuty