Accor: Agnieszka Kalinowska odpowiedzialna za rozwój komunikacji w Polsce i krajach Europy Wschodniej

fot. Accor

Agnieszka Kalinowska rozpoczęła prace nad strategią PR Accor w Polsce i 15 krajach Europy Wschodniej. W jej ramach bieżący zakres obowiązków obejmuje kompleksową komunikację brandową i korporacyjną, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych rynków, jak: Polska, Rumunia, Bułgaria czy Węgry.

W strukturach grupy Accor Europa Wschodnia stanowi jeden z największych hubów regionu Northern Europe, obejmując zasięgiem 16 krajów. Na tym polu Agnieszka Kalinowska odpowiada za pozycjonowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Accor oraz wszystkich globalnych marek grupy. Zakres jej zadań obejmuje m.in. planowanie i realizację komunikacji PR oraz działań korporacyjnych i brandowych w ramach przyjętej strategii lokalnej, a także globalnej sieci. Prowadzi również działania dot. komunikacji otwarć hoteli w całym regionie, m.in. otwarcie pierwszego Mövenpick w Chorwacji.

“Region Europy Wschodniej jest rynkiem niezwykle wymagającym, zarówno pod względem dynamiki nowych otwarć, aktywacji brandowej hoteli, aktywności ekspertów jak i komunikacji korporacyjnej, która obejmuje wiele różnych od siebie języków. Rozwijanie strategii wiodącej grupy hotelowej w tak dynamicznym regionie przynosi niezwykłą satysfakcję. Hotelarstwo to moja pasja od niemal 30 lat. To branża dynamiczna, wymagająca codziennie ogromnej kreatywności i nieustannego rozwój. Każdy dzień jest inny, niesie nowe wyzwania, nie ma miejsca na nudę” – podkreśla Agnieszka Kalinowska, Senior Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe.

W ramach struktury Accor Kalinowska we współpracy z partnerami i hotelami odpowiada za rozwój strategii w krajach Europy Wschodniej, koordynując także pracę agencji hubowej w Polsce oraz wszystkich państwach regionu. Polska i Europa Wschodnia to jeden z hubów i części regionu Accor Northern Europe, który obejmuje w sumie 32 kraje. Wśród pozostałych hubów są: UK, DACH, Benelux i New East.

“Europa Wschodnia jest jednym z kluczowych obszarów dla Accor, który napędza rozwój w całym regionie Northern Europe. Z jednej strony to umacnianie ugruntowanej pozycji grupy na znaczących rynkach, a z drugiej rozbudowa portfolio o wizjonerskie obiekty tworzące silny krajobraz hotelowy w nowych krajach. Agnieszka pełni jedną z najważniejszych ról w tym procesie, przybliżając partnerom i społecznościom świat marek Accor, strategię i wizję grupy oraz kluczowych partnerów. Nieocenione zaangażowanie w codzienną pracę, działalność biznesową i całą branżę wzmacniają nieustanny sukces całego regionu” – mówi Sarah Wilson, Vice President PR & Media Relations, Accor Northern Europe.

Agnieszka Kalinowska jest ekspertem z ponad 30-letnim doświadczeniem w działaniach public relations, marketingu oraz organizacji eventów, takich jak targi, spotkania międzynarodowe czy konwencje. Z grupą hotelową jest związana od 1993 roku.

­https://www.waszaturystyka.pl/accor-discovery-day-2022-integracja-zespolow-w-trojmiejskich-hotelach/