Accor: Agnieszka Kalinowska odpowiedzialna za rozwój komunikacji w Polsce i krajach Europy Wschodniej
Agnieszka Kalinowska rozpoczęła prace nad strategią PR Accor w Polsce i 15 krajach Europy Wschodniej. W jej ramach bieżący zakres obowiązków obejmuje kompleksową komunikację brandową i korporacyjną, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych rynków, jak: Polska, Rumunia, Bułgaria czy Węgry.
W strukturach grupy Accor Europa Wschodnia stanowi jeden z największych hubów regionu Northern Europe, obejmując zasięgiem 16 krajów. Na tym polu Agnieszka Kalinowska odpowiada za pozycjonowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Accor oraz wszystkich globalnych marek grupy. Zakres jej zadań obejmuje m.in. planowanie i realizację komunikacji PR oraz działań korporacyjnych i brandowych w ramach przyjętej strategii lokalnej, a także globalnej sieci. Prowadzi również działania dot. komunikacji otwarć hoteli w całym regionie, m.in. otwarcie pierwszego Mövenpick w Chorwacji.
“Region Europy Wschodniej jest rynkiem niezwykle wymagającym, zarówno pod względem dynamiki nowych otwarć, aktywacji brandowej hoteli, aktywności ekspertów jak i komunikacji korporacyjnej, która obejmuje wiele różnych od siebie języków. Rozwijanie strategii wiodącej grupy hotelowej w tak dynamicznym regionie przynosi niezwykłą satysfakcję. Hotelarstwo to moja pasja od niemal 30 lat. To branża dynamiczna, wymagająca codziennie ogromnej kreatywności i nieustannego rozwój. Każdy dzień jest inny, niesie nowe wyzwania, nie ma miejsca na nudę” – podkreśla Agnieszka Kalinowska, Senior Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe.
W ramach struktury Accor Kalinowska we współpracy z partnerami i hotelami odpowiada za rozwój strategii w krajach Europy Wschodniej, koordynując także pracę agencji hubowej w Polsce oraz wszystkich państwach regionu. Polska i Europa Wschodnia to jeden z hubów i części regionu Accor Northern Europe, który obejmuje w sumie 32 kraje. Wśród pozostałych hubów są: UK, DACH, Benelux i New East.
“Europa Wschodnia jest jednym z kluczowych obszarów dla Accor, który napędza rozwój w całym regionie Northern Europe. Z jednej strony to umacnianie ugruntowanej pozycji grupy na znaczących rynkach, a z drugiej rozbudowa portfolio o wizjonerskie obiekty tworzące silny krajobraz hotelowy w nowych krajach. Agnieszka pełni jedną z najważniejszych ról w tym procesie, przybliżając partnerom i społecznościom świat marek Accor, strategię i wizję grupy oraz kluczowych partnerów. Nieocenione zaangażowanie w codzienną pracę, działalność biznesową i całą branżę wzmacniają nieustanny sukces całego regionu” – mówi Sarah Wilson, Vice President PR & Media Relations, Accor Northern Europe.
Agnieszka Kalinowska jest ekspertem z ponad 30-letnim doświadczeniem w działaniach public relations, marketingu oraz organizacji eventów, takich jak targi, spotkania międzynarodowe czy konwencje. Z grupą hotelową jest związana od 1993 roku.
https://www.waszaturystyka.pl/accor-discovery-day-2022-integracja-zespolow-w-trojmiejskich-hotelach/
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty