Accor „Discovery Day 2022”. Integracja zespołów w trójmiejskich hotelach

Discovery Day to globalna inicjatywa Accor, skierowana do nowych pracowników. Jej ideą jest bliższa integracja zespołów i zapoznanie ich z głównymi wartościami i misją całej grupy. W tym roku do inicjatywy dołączyło osiem hoteli grupy z Trójmiasta, organizując Discovery Days 26 kwietnia i 4 maja.
W ciągu ostatnich dwóch lat w związku z ograniczeniami w bezpośrednich spotkaniach wdrożenie nowych pracowników zmieniło całkowicie swój kształt, a wirtualny on-boarding stał się codziennością. Dzisiaj biznes stopniowo wraca do spotkań twarzą w twarz, które nie straciły na całym znaczeniu przez ten wspomniany czas.
Jedną z inicjatyw Accor skierowanych do pracowników jest Discovery Day, której ideą jest przybliżenie filozofii i misji grupy Dzięki tym przedsięwzięciom zespoły mogą zacieśnić więzy i poznać najważniejsze wartości obecne w codziennej pracy operacyjnej, jakie reprezentuje sieć.
Osiem nowych hoteli z Trójmiasta
W dniach 26 kwietnia i 4 maja br. do inicjatywy dołączyły zespoły Accor z Trójmiasta. W trakcie Discovery Day pracownicy mogli poznać osiem hoteli grupy, które funkcjonują w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Do tego poznać szczegóły charakteru i filozofii stojącej za markami, pod którymi działają. Do nich zaliczają się: ibis, Mercure, Novotel, Sofitel I MGallery.
“Cieszymy się, że po takim czasie mogliśmy zorganizować Discovery Day dla naszych zespołów z Trójmiasta. Dzięki temu nasi pracownicy zagłębili się w bogaty świat każdej z naszych marek oraz poznali każdy z obiektów w Trójmieście od kuchni. Nie można zapomnieć także o aspekcie integracji, umocnienia wzajemnych więzi, które są bardzo istotne w działaniach team-buildingowych, a wymagały w ostatnich miesiącach całkowitej re-organizacji. Wierzymy, że to wydarzenie pomogło naszym pracownikom w pełni zapoznać się z wartościami Accor i zapadnie im na długo w pamięć” – podkreśla Patryk Adrych, guest experience manager Mercure Gdynia Centrum.
W Discover Day wzięły udział: Mercure Gdynia Centrum, Mercure Gdańsk Old Town, Mercure Gdańsk Posejdon, Novotel Gdańsk Centrum, Novotel Gdańsk Marina, Sofitel Grand Sopot. Rezydent Sopot MGallery i ibis Gdańsk Old Town. W trakcie wydarzenia uczestnicy zwiedzili wszystkie klasy pokoi we wspomnianych hotelach, restauracje i przestrzenie wspólne. Każdą z wizyt uzupełniły opowieści o historiach hoteli, które są wpisane w DNA wszystkich obiektów i przejawiają się w codziennym funkcjonowaniu i guest experience.
Accor przekaże 25 tys. euro dla Centrum Pomocy Humanitarnej PTAK Warsaw Expo
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2025
Powstało nowe branżowe stowarzyszenie. ESPT oficjalnie rozpoczęło działalność
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) oficjalnie rozpoczęło…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny rusza od Wielkanocy
Ponad 500 przedsiębiorców bierze udział w Programie Podlaski Bon Turystyczny. Od…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii do Rawenny, Milano Marittima i Cervii
14 kwietnia 2025 roku uruchomione zostały nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2025
Powstało nowe branżowe stowarzyszenie. ESPT oficjalnie rozpoczęło działalność
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych (ESPT) oficjalnie rozpoczęło…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny rusza od Wielkanocy
Ponad 500 przedsiębiorców bierze udział w Programie Podlaski Bon Turystyczny. Od…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii do Rawenny, Milano Marittima i Cervii
14 kwietnia 2025 roku uruchomione zostały nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty