Accor i SHe Travel Club przygotują oferty z myślą o potrzebach kobiet

Grupa hotelarska Accor oraz SHe Travel Club, jedyna niezależna kobieca organizacja certyfikująca, ogłaszają partnerstwo, które zmieni podejście do kobiecego stylu podróżowania i dopasuje oferty do ich potrzeb.
SHe Travel Club to pierwsza i jedyna organizacja certyfikująca, która wykorzystuje technologię oraz opinie kobiet, aby zaprojektować doświadczenie spełniające ich oczekiwania. Kluczowe marki Accor, w tym Sofitel, MGallery, Novotel i Mercure, wezmą udział w pilotażowym programie 50 hoteli w Europie i na Bliskim Wschodzie, aby zachęcić do wdrożenia i rozwoju certyfikatu SHe Label. Ambicją Grupy Accor jest stałe podnoszenie poziomu wrażeń kobiet z podróży.
Kobiety stanowią 64 proc. podróżnych na świecie, ale według globalnego badania przeprowadzonego przez SHe Travel Club, wśród 5000 kobiet w pięciu regionach, 85 proc. uważa, że ich potrzeby nie są w pełni zaspokajane przez branżę. W badaniu zidentyfikowano cztery kluczowe filary: bezpieczeństwo, komfort, usługi oraz gastronomię i rozrywkę. Podczas procesu klasyfikacji SHe ocenia hotele pod kątem tych czterech kategorii i przedstawia trzypoziomową skalę (Srebrny, Złoty i Platynowy) dla wszystkich segmentów hotelowych. Ponad dwieście hoteli na całym świecie zostało już certyfikowanych przez SHe Label.
Patrick Mendes, Group Chief Commercial Officer Accor, powiedział: „Cieszymy się, że możemy współpracować z SHe Travel Club i wzmacniać inicjatywę poprawiającą komfort podróżowania kobiet. Accor zawsze wspiera innowacje uwzględniające doświadczenia gości.”
Maud Bailly, CEO Southern Europe and Co-Chair of Accor’s gender equality, diversity and inclusion network RiiSE, dodała: „Dbanie o ludzi jest wpisane w DNA Grupy Accor, a ta współpraca stanowi kolejny krok w kierunku zapewnienia, że nasz ekosystem jest dla każdego bezpiecznym oraz inkluzywnym środowiskiem. Przyjmowanie gości oraz dostosowywanie się do ich różnorodności jest jedną z podstawowych zasad naszej etyki pracy.”
Valérie Hoffenberg, founder of SHe Travel Club, podkreśliła: „Cieszę się, że mogę zainicjować współpracę z Accor. Nasz certyfikat ma na celu promocję hoteli, które dostosowują swoją ofertę do konkretnych oczekiwań podróżujących kobiet. SHe Label przyczynia się do wspierania kobiet na całym świecie.”
Alina Zapopadko, Hotel Manager, Novotel Dubai Al Barsha, skomentowała: „Zespół naszego hotelu jest podekscytowany współpracą z SHe Travel Club oraz możliwością wspierania organizacji poprawiającej komfort podróży dla kobiet. Novotel Dubai Al Barsha z dumą „nosi” Platynowe Odznaczenie. Jest to wyraz zaangażowania w wprowadzanie innowacji i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu.”
POWIĄZANE WPISY
20 lutego 2025
IHG Hotels & Resorts przejmuje Ruby. Nowa marka w globalnym portfolio
InterContinental Hotels Group PLC (IHG) nabyło od Ruby SARL markę Ruby oraz związane z…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lutego 2025
Ponad 17 tys. Polaków odwiedziło Mauritius w 2024 roku
W 2024 roku Mauritius odwiedziło 17 560 podróżnych z Polski, co oznacza wzrost o 3 036…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lutego 2025
Compensa: ponad 60 proc. Polaków finansuje tegoroczne ferie z oszczędności
Polacy z dużym wyprzedzeniem planują wydatki na ferie. W tym roku 61 proc. sfinansuje…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lutego 2025
Arabia Saudyjska promuje swoją ofertę w Europie. Roadshow STA w Polsce i Czechach
Saudi Tourism Authority wyrusza na roadshow w Czechach i Polsce, potwierdzając swoje…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lutego 2025
Turystyka przyszłości: autentyczność i innowacje na NTT 2025
Po raz piętnasty Gdańsk stanie się centrum rozmów o przyszłości turystyki. 21 marca 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
22 lutego 2025
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Francję
W roku letnich igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich Francję odwiedziła rekordowa…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2025
IGHP: styczeń z niższym obłożeniem niż rok temu
Obłożenie hoteli w styczniu br. było słabsze od uzyskanego rok wcześniej. Za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
20 lutego 2025
Marriott International wprowadza JW Marriott do Polski. Pierwszy hotel powstanie w Krakowie
Marriott International ogłosił podpisanie umowy z J.W. Construction na wprowadzenie marki…
0 Komentarzy2 Minuty
20 lutego 2025
Ruszyła rejestracja na Wilde Grube Ride w dolinie Stubai
5 kwietnia 2025 r. na lodowcu Stubai odbędzie się nowe, wydarzenie narciarskie w Tyrolu:…
0 Komentarzy2 Minuty
20 lutego 2025
IHG Hotels & Resorts przejmuje Ruby. Nowa marka w globalnym portfolio
InterContinental Hotels Group PLC (IHG) nabyło od Ruby SARL markę Ruby oraz związane z…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lutego 2025
Ponad 17 tys. Polaków odwiedziło Mauritius w 2024 roku
W 2024 roku Mauritius odwiedziło 17 560 podróżnych z Polski, co oznacza wzrost o 3 036…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lutego 2025
Compensa: ponad 60 proc. Polaków finansuje tegoroczne ferie z oszczędności
Polacy z dużym wyprzedzeniem planują wydatki na ferie. W tym roku 61 proc. sfinansuje…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lutego 2025
Arabia Saudyjska promuje swoją ofertę w Europie. Roadshow STA w Polsce i Czechach
Saudi Tourism Authority wyrusza na roadshow w Czechach i Polsce, potwierdzając swoje…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lutego 2025
Turystyka przyszłości: autentyczność i innowacje na NTT 2025
Po raz piętnasty Gdańsk stanie się centrum rozmów o przyszłości turystyki. 21 marca 2025…
0 Komentarzy1 Minuty
22 lutego 2025
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Francję
W roku letnich igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich Francję odwiedziła rekordowa…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2025
IGHP: styczeń z niższym obłożeniem niż rok temu
Obłożenie hoteli w styczniu br. było słabsze od uzyskanego rok wcześniej. Za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
20 lutego 2025
Marriott International wprowadza JW Marriott do Polski. Pierwszy hotel powstanie w Krakowie
Marriott International ogłosił podpisanie umowy z J.W. Construction na wprowadzenie marki…
0 Komentarzy2 Minuty
20 lutego 2025
Ruszyła rejestracja na Wilde Grube Ride w dolinie Stubai
5 kwietnia 2025 r. na lodowcu Stubai odbędzie się nowe, wydarzenie narciarskie w Tyrolu:…
0 Komentarzy2 Minuty
20 lutego 2025
IHG Hotels & Resorts przejmuje Ruby. Nowa marka w globalnym portfolio
InterContinental Hotels Group PLC (IHG) nabyło od Ruby SARL markę Ruby oraz związane z…
0 Komentarzy4 Minuty