Accor otworzy pierwszy w pełni cyfrowy hotel w Europie północnej
Pierwszym cyfrowym hotelem Accor w regionie Europy Północnej będzie zlokalizowany w Wielkiej Brytanii ibis Styles London Gloucester Road. Obiekt zaoferuje zdigitalizowane i bezkontaktowe rozwiązania na każdym etapie pobytu gościa, gwarantujące szybką i bezpieczną obsługę.
Cyfrowy ekosystem obejmie takie rozwiązania i usługi, jak mobilny meldunek online, internetowy system płatności, cyfrowy klucz Accor Key, usługi F&B i obsługę hotelową za pośrednictwem Whatsapp w trakcie pobytu. Innowacyjne podejście do guest experience w pełni dopasowane do nowej rzeczywistości podróżowania rozpocznie się od londyńskiego hotelu i obejmie co najmniej 50% obiektów grupy w najbliższych pięciu latach.
Carla Milovanov, SVP Customer Technology Services, Accor, powiedziała: “W dzisiejszej rzeczywistości coraz więcej gości szuka możliwości podróżowania z maksymalnym ograniczeniem kontaktów oraz bezpieczną i intuicyjną obsługą, co właśnie chcemy im zaoferować w nowym hotelu. Nasze rozwiązania nie wiążą się z wprowadzeniem bezosobowej obsługi, ale integracji inteligentnych technologii zawsze w gotowości dla naszych gości. Technologie dzisiaj są częścią naszej codzienności, a teraz w pełni staną się hotelową rzeczywistością w zakresie guest experience.”
Zameldowanie się w hotelu będzie łatwiejsze dzięki inteligentnym bezkontaktowym rozwiązaniom online. Każdy gość będzie mógł samodzielnie zameldować się w hotelu z poziomu smartfona, tabletu czy laptopa. Accor rozszerza także istniejącą funkcjonalność szybkiego wymeldowania (FCO – Fast Check-Out) dla wszystkich gości, dostępną z poziomu urządzeń mobilnych i oferującą wysłanie faktury w formacie PDF na skrzynkę e-mail.
Autorska mobilna technologia Accor, FOLS, umożliwia obsłudze hotelu powitanie każdego gościa z łatwością, eliminując konieczność pracy recepcji na rzecz bezpośrednich interakcji. Wprowadzenie mobilnej wersji technologii daje załodze możliwość kontaktu z gośćmi za pośrednictwem systemów operacyjnych, pozwalających na zarządzanie codziennymi obowiązkami. Od wprowadzenia rozwiązania w 2018 roku technologia cieszy się dobrym odbiorem gości i pracowników hoteli, będąc inteligentnym wsparciem w codziennej pracy.
Klucze w smartfonie
Każdy gość odwiedzający ibis Styles London Gloucester Road otrzyma cyfrowe klucze do pokoi i wind, dostępne z poziomu smartfona. Accor planuje wprowadzić rozwiązanie Accor Key na całym świecie, a tylko w samym 2021 grupa wyposaży 20 tys. drzwi w tę funkcjonalność, która będzie dostępna także we wszystkich hotelach uruchamianych od lata bieżącego roku. Jednocześnie goście będą mogli dokonywać płatności dzięki Pay By Link, umożliwiającej jednorazowe logowanie i bieżące wydatki w trakcie pobytu. Usługa Click Pay Collect umożliwi gościom zamawianie posiłków i pozycji z hotelowego cyfrowego menu za pośrednictwem smartfona wprost do pokoju. Kontakt z obsługą zapewni pełna integracja hotelowych systemów z aplikacją Whatsapp, umożliwiając gościom jak największą wygodę podczas pobytu.
Luc Gesvret, SVP Loyalty, Partnership & Guest Relations, Accor Northern Europe, skomentował: „Technologia jest niesamowicie ważną częścią naszej działalności biznesowej, pozwalając zespołom hotelowym świadczyć serwis najwyższej jakości i dostarczać niezapomniane doświadczenia z pobytu w hotelu. Nasza codzienność jest coraz mocniej integrowana z technologiami, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie jej także do hoteli Accor. Chcemy zapewniać naszym gościom wszystko, czego potrzebują zgodnie z ich codziennym stylem życia. W pełni zdajemy sobie sprawę z tego, ze szczególnie dzisiaj, we wciąż zmieniającym się świecie goście poszukują gwarancji bezpieczeństwa i zachowania dystansu społecznego. Dlatego nowoczesne technologie przychodzą z pomocą w idealnym dla nas wszystkich czasie. Priorytetem cyfrowych rozwiązań, jakie wprowadzamy w hotelach, są nasi goście.”
Accor i Cvent wprowadzą rozwiązanie dla obsługi biznesowych ofert wypoczynkowych
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty