Accor rozszerza markę Tribe. Otwarto nowy hotel w Rydze

Tribe Riga City Centre/ fot. Accor

Accor kontynuuje rozbudowę portfolio lifestylowej i designerskiej marki Tribe w Europie wraz z otwarciem Tribe Riga City Centre, pierwszego hotelu marki na Łotwie i w krajach bałtyckich. Hotel oferuje 81 pokoi z widokiem na Rygę lub wewnętrzny dziedziniec.

Filozofią założonej w 2017 roku w Australii Tribe jest obietnica more for less („więcej za mniej”), a hotele marki wyróżnia design skierowany do osób szukających stylowych i nowoczesnych przestrzeni w przystępnej cenie. Nowo otwarty hotel na Łotwie uzupełnia rosnące portfolio ponad 15 obiektów marki, od Perth i Bangkok po Londyn i Paryż. Marka planuje dynamiczny rozwój, a w ciągu najbliższych pięciu lat szykuje otwarcie ponad 40 hoteli, z czego trzy czwarte w Europie. W najbliższych latach Tribe otworzy także pierwsze hotele w Polsce.

W tym roku portfolio marki Tribe w Europie zasilą hotele, takie jak m.in. Tribe Paris Clichy i Tribe Paris Pantis we Francji, a także Tribe Manchester Airport w Wielkiej Brytanii, Tribe Dusseldorf w Niemczech oraz Tribe Budapest Airport na Węgrzech dołączając do otwartego w ubiegłym roku Tribe Budapest Stadiun. Na polską mapę hoteli marki dołączy Tribe Kraków Stare Miasto z planem otwarcia w 2025 roku w stolicy Małopolski.

„Tribe to marka z niesamowitym potencjałem, szczególnie do rozwoju w Europie. Widzimy, że jest duże zapotrzebowanie na stylowe i nowoczesne hotele w przystępnych cenach. Dlatego w naszym portfolio skupiamy się na tworzeniu przestrzeni angażujących do społecznych interakcji. Wierzymy, że ta strategia przynosi korzyści nie tylko naszym gościom, ale i partnerom, gwarantując dodatkową wartość i jakość w segmencie hotelowych marek midscale” – mówi Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe North Africa Accor w dywizji Premium, Midscale & Economy.