Accor wprowadza nową markę luksusowych hoteli
Grupa Accor startuje z nową linią unikalnych butikowych hoteli i luksusowych kurortów pod marką Emblems Collection. Pierwszym flagowym obiektem kolekcji będzie Guiyang Art Center Hotel, Emblems Collection, leżący w sercu chińskiej prowincji Guizhou.
Obiekt pierwszych gości przyjmie w grudniu 2022 roku. Do 2030 roku Accor planuje otworzyć 60 hoteli należących do Emblems na całym świecie.
Sébastien Bazin, prezes i CEO Accor, powiedział: „Emblems Collection dodaje świeżości i nowego, ekscytującego wymiaru do oferty obiektów luksusowych Accor. Jednym z kluczowych celi naszej strategii jest dynamiczny rozwój najsilniejszych linii i wiodących marek luksusowych, nie zapominając przy tym o całym portfolio grupy, na które składa się ponad 40 marek na całym świecie. Emblems Collection to hotele, których poszukują podróżnicy ceniący wysokiej klasy doświadczenia w butikowym stylu. To także ukłon w stronę hotelarzy, którzy cenią niezależne marki współtworzone z myślą o korzyściach współpracy z globalnym partnerem.”
Obiekty wchodzące w skład Emblems Collection zostaną podzielone na trzy kategorie:
• Emblems Collection Heritage – wizytówki wybranej destynacji, hotele współtworzące charakter miasta, miejsca lub kraju; nieruchomości, które celebrują najważniejsze elementy historii i tradycje kulturowe,
• Emblems Collection Retreat – obiekty wypoczynkowe zlokalizowane wzdłuż sielankowych plaż, w otoczeniu kojących krajobrazów lub wtulone w górskie stoki, oferujące luksusową ofertę spa i wellness z najwyższej klasy opieką, dbając o spokój i dobre samopoczucie,
• Emblems Collection Signature – designerskie hotele, które ucieleśniają ideę najwyższej estetyki, stylu, będące jedynym w swoim rodzaju artystycznym podpisem projektantów i miejscowych społeczności dokładających do wyjątkowej spuścizny hotelu.
Marka Emblems Collection powstała z myślą o potrzebach niezależnych właścicieli butikowych obiektów, oferując im elastyczne i łatwe do wdrożenia standardy pozwalające podnieść prestiż nieruchomości.
Do ich dyspozycji jest także współpraca na zasadach umów franczyzowych – Emblems Collection to jedyna luksusowa marka Grupy Accor oferująca taką możliwość. Nowa linia zachęci hotele do zachowania swojej unikalnej tożsamości, co jest ważne dla wielu hotelarzy w dzisiejszej rzeczywistości. Co więcej, marka gwarantuje bezpośredni zwrot z inwestycji i możliwość maksymalizacji przychodów dzięki natychmiastowemu dostępowi do rozbudowanej platformy sprzedażowej, sieci dystrybucyjnej i programów lojalnościowych Accor.
Agnes Roquefort, Chief Development Officer w Accor, podkreśliła: „Właścicielom i deweloperom, którzy stworzyli wyjątkowe, luksusowe hotele, lub którzy chcą wykreować nową, ekskluzywną ofertę, oferujemy markową kolekcję, pozwalającą na poprawę profilu nieruchomości także przy ograniczonym nakładzie na działania brandingowe i marketingowe. Dzięki Emblems Collection, każdy hotelarz może od razu zoptymalizować koszty i działania, wykorzystując siłę globalnej sieci dystrybucji Accor przy zwiększeniu dotarcia do odbiorców. Dlatego z zadowoleniem czekamy na współpracę z przyszłymi partnerami, chętnymi dołączyć do nowej i wyjątkowej kolekcji.”
Na początek – Chiny
Guiyang Art Center Hotel to pierwszy reprezentacyjny hotel wchodzący w skład portfolio Emblems Collection. Obiekt znajduje się w znanym miejskim centrum sztuki Guiyang, które powstało jako luksusowa rezydencja prywatna.
Gary Rosen, CEO, Greater China, Accor, zaznaczył: „Jako jeden z najważniejszych rynków hotelarskich na świecie, Chiny są idealną lokalizacją do uruchomienia naszej najnowszej luksusowej marki. Mamy zaszczyt współpracować nad tym przełomowym projektem z Grupą HLC, liderem ze świata biznesu uznanym w prowincji Guizhou oraz całych Chinach. Współpraca nad urzeczywistnieniem wspólnej wizji – nowego hotelu Emblems Collection w Guiyang to dla na powód do dumy. Wierzymy, że zarówno niesamowita nieruchomość, jak i świeży powiew gwarantujący przez nową markę wniesie nową energię do tego kultowego miejsca na mapie Chin. „
Hotel oferuje gościom 64 apartamenty i dwie sale bankietowe oraz basen, spa i centrum fitness, a także bar, salon i restaurację.
Accor planuje otwarcie w sumie 60 hoteli nowej kolekcji do 2030 roku.
Orient Express wraca na tory dzięki współpracy Accor i Arsenale
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Rezerwacje Ryanair dla firm dostępne na platformie Concur Travel
Ryanair ogłosił dostępność swoich połączeń w systemie Concur Travel, umożliwiając firmom…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty