Accor wprowadza nową markę luksusowych hoteli

Grupa Accor startuje z nową linią unikalnych butikowych hoteli i luksusowych kurortów pod marką Emblems Collection. Pierwszym flagowym obiektem kolekcji będzie Guiyang Art Center Hotel, Emblems Collection, leżący w sercu chińskiej prowincji Guizhou.
Obiekt pierwszych gości przyjmie w grudniu 2022 roku. Do 2030 roku Accor planuje otworzyć 60 hoteli należących do Emblems na całym świecie.
Sébastien Bazin, prezes i CEO Accor, powiedział: „Emblems Collection dodaje świeżości i nowego, ekscytującego wymiaru do oferty obiektów luksusowych Accor. Jednym z kluczowych celi naszej strategii jest dynamiczny rozwój najsilniejszych linii i wiodących marek luksusowych, nie zapominając przy tym o całym portfolio grupy, na które składa się ponad 40 marek na całym świecie. Emblems Collection to hotele, których poszukują podróżnicy ceniący wysokiej klasy doświadczenia w butikowym stylu. To także ukłon w stronę hotelarzy, którzy cenią niezależne marki współtworzone z myślą o korzyściach współpracy z globalnym partnerem.”
Obiekty wchodzące w skład Emblems Collection zostaną podzielone na trzy kategorie:
• Emblems Collection Heritage – wizytówki wybranej destynacji, hotele współtworzące charakter miasta, miejsca lub kraju; nieruchomości, które celebrują najważniejsze elementy historii i tradycje kulturowe,
• Emblems Collection Retreat – obiekty wypoczynkowe zlokalizowane wzdłuż sielankowych plaż, w otoczeniu kojących krajobrazów lub wtulone w górskie stoki, oferujące luksusową ofertę spa i wellness z najwyższej klasy opieką, dbając o spokój i dobre samopoczucie,
• Emblems Collection Signature – designerskie hotele, które ucieleśniają ideę najwyższej estetyki, stylu, będące jedynym w swoim rodzaju artystycznym podpisem projektantów i miejscowych społeczności dokładających do wyjątkowej spuścizny hotelu.
Marka Emblems Collection powstała z myślą o potrzebach niezależnych właścicieli butikowych obiektów, oferując im elastyczne i łatwe do wdrożenia standardy pozwalające podnieść prestiż nieruchomości.
Do ich dyspozycji jest także współpraca na zasadach umów franczyzowych – Emblems Collection to jedyna luksusowa marka Grupy Accor oferująca taką możliwość. Nowa linia zachęci hotele do zachowania swojej unikalnej tożsamości, co jest ważne dla wielu hotelarzy w dzisiejszej rzeczywistości. Co więcej, marka gwarantuje bezpośredni zwrot z inwestycji i możliwość maksymalizacji przychodów dzięki natychmiastowemu dostępowi do rozbudowanej platformy sprzedażowej, sieci dystrybucyjnej i programów lojalnościowych Accor.
Agnes Roquefort, Chief Development Officer w Accor, podkreśliła: „Właścicielom i deweloperom, którzy stworzyli wyjątkowe, luksusowe hotele, lub którzy chcą wykreować nową, ekskluzywną ofertę, oferujemy markową kolekcję, pozwalającą na poprawę profilu nieruchomości także przy ograniczonym nakładzie na działania brandingowe i marketingowe. Dzięki Emblems Collection, każdy hotelarz może od razu zoptymalizować koszty i działania, wykorzystując siłę globalnej sieci dystrybucji Accor przy zwiększeniu dotarcia do odbiorców. Dlatego z zadowoleniem czekamy na współpracę z przyszłymi partnerami, chętnymi dołączyć do nowej i wyjątkowej kolekcji.”
Na początek – Chiny
Guiyang Art Center Hotel to pierwszy reprezentacyjny hotel wchodzący w skład portfolio Emblems Collection. Obiekt znajduje się w znanym miejskim centrum sztuki Guiyang, które powstało jako luksusowa rezydencja prywatna.
Gary Rosen, CEO, Greater China, Accor, zaznaczył: „Jako jeden z najważniejszych rynków hotelarskich na świecie, Chiny są idealną lokalizacją do uruchomienia naszej najnowszej luksusowej marki. Mamy zaszczyt współpracować nad tym przełomowym projektem z Grupą HLC, liderem ze świata biznesu uznanym w prowincji Guizhou oraz całych Chinach. Współpraca nad urzeczywistnieniem wspólnej wizji – nowego hotelu Emblems Collection w Guiyang to dla na powód do dumy. Wierzymy, że zarówno niesamowita nieruchomość, jak i świeży powiew gwarantujący przez nową markę wniesie nową energię do tego kultowego miejsca na mapie Chin. „
Hotel oferuje gościom 64 apartamenty i dwie sale bankietowe oraz basen, spa i centrum fitness, a także bar, salon i restaurację.
Accor planuje otwarcie w sumie 60 hoteli nowej kolekcji do 2030 roku.
Orient Express wraca na tory dzięki współpracy Accor i Arsenale
POWIĄZANE WPISY
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
PHH po raz trzeci partnerem programu „Samodzielni” Fundacji PFR
Polski Holding Hotelowy po raz trzeci wspiera program „Samodzielni” Fundacji Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Ruszyła IV edycja konkursu „Zdobywca Szlaku Tajemniczych Podziemi”
10 kwietnia 2025 roku w Srebrnej Górze odbyła się konferencja prasowa inaugurująca IV…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Spanish Event 2025: ponad 300 agentów, 15 regionów, siedem sieci hotelowych
W dniach 7–10 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Spanish Event – prestiżowego…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności na rynku lotniczym. Z tej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Prawie 16 tys. pasażerów w I kwartale 2025 na lotnisku Zielona Góra-Babimost
W pierwszym kwartale 2025 roku port lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił blisko 16…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Lufthansa Cargo uruchamia regularne loty Frankfurt – Katowice
3 kwietnia 2025 roku Lufthansa Cargo uruchomiła regularne loty towarowe na trasie…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
PHH po raz trzeci partnerem programu „Samodzielni” Fundacji PFR
Polski Holding Hotelowy po raz trzeci wspiera program „Samodzielni” Fundacji Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Ruszyła IV edycja konkursu „Zdobywca Szlaku Tajemniczych Podziemi”
10 kwietnia 2025 roku w Srebrnej Górze odbyła się konferencja prasowa inaugurująca IV…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Spanish Event 2025: ponad 300 agentów, 15 regionów, siedem sieci hotelowych
W dniach 7–10 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Spanish Event – prestiżowego…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności na rynku lotniczym. Z tej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Prawie 16 tys. pasażerów w I kwartale 2025 na lotnisku Zielona Góra-Babimost
W pierwszym kwartale 2025 roku port lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił blisko 16…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Lufthansa Cargo uruchamia regularne loty Frankfurt – Katowice
3 kwietnia 2025 roku Lufthansa Cargo uruchomiła regularne loty towarowe na trasie…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty