Adam Kuna nowym prezesem BCD Travel Polska
Adam Kuna dołączył do BCD Travel, obejmując stanowisko prezesa zarządu i dyrektora zarządzającego na Polskę. Będzie odpowiadać za rentowność firmy w Polsce, w tym konfigurację usług dla klientów oraz zarządzanie cenami i programami na tym rynku. Będzie również odpowiedzialny za całościowe funkcjonowanie w Polsce obu działających podmiotów prawnych – Air Club Centrum Podróży oraz BCD Travel Corporate Services.
Adam Kuna ma ponad 15 letnie międzynarodowe doświadczenie w negocjacjach handlowych, zarządzaniu zespołami, strategicznym planowaniu i w rozwoju nowych rynków w branży hotelarskiej, turystycznej i B2B. Pracował na wielu kluczowych stanowiskach w Europie i Azji. W Polsce kierował oficjalną Agencją Zakwaterowania UEFA Euro 2012. Był również dyrektorem biura TUI Travel w Chinach i Azji Wschodniej, a ostatnio szefem strategicznych partnerstw handlowych i technologicznych w firmie Hotelbeds. Jest również założycielem niezależnej firmy konsultingowej, która pomaga firmom HORECA w zarządzaniu łańcuchem dostaw i zamówieniami.
Mike Walley, President Europe w BCD, powiedział: „W osobie Adama Kuny zyskaliśmy eksperta, który świetnie rozumie, co jest siłą napędową naszego biznesu. Jego bogate doświadczenie w zakresie podróży służbowych i negocjacji umów strategicznych, pomoże z pewnością w realizacji naszej strategii wzrostu.”
Adam Kuna dodał: „Bardzo się cieszę, że dołączam do BCD Travel. Wiem, że jest to niezwykle trudny okres dla całej branży hospitality. Jestem jednak dość optymistycznie nastawiony do tego, że podróże zaczną wracać do normy dzięki szczepionkom dostępnym obecnie na rynku i nie mogę się doczekać, aby wykorzystać moje doświadczenie w strategii rozwoju firmy.”
Początki BCD Travel w Polsce związane są z lokalną marką – Air Club Centrum Podróży i sięgają roku 1990. Air Club najpierw został wybrany wyłącznym przedstawicielem BCD Travel w Polsce, a następnie w 2017 roku włączony w globalną strukturę BCD. Obecnie w Polsce firma prowadzi działalność zarówno w zakresie obsługi podróży służbowych globalnych klientów korporacyjnych BCD Travel, jak również zajmuje się organizacją spotkań, konferencji, kongresów i wyjazdów motywacyjnych poprzez wyspecjalizowaną sekcję BCD Meetings & Events. Dodatkowo, w 2019 roku, firma otworzyła w Polsce swoje europejskie centrum obsługi klientów (shared service center).
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Travelist.pl: grudzień rekordowym miesiącem rezerwacji
Koniec roku sprzyjał planowaniu, w tym także podróży. Jak pokazują dane portalu…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty