Agenci Ecco Holiday zwiedzili Wietnam
Grupa agentów współpracujących z marką Ecco Travel niedawno wróciła z podróży. Zakończone właśnie study tour do Wietnamu i Kataru było kolejną wyprawą z cyklu, który ma przybliżyć sprzedawcom specyfikę produktu poznańskiego touroperatora. Następne wyprawy zaplanowane na ten rok to Jordania, Indie, Gruzja i Izrael.
„Zarówno nasi klienci, jak i agenci to pasjonaci. A trudno mówić o pasji, nie obcując z nią bezpośrednio. Dlatego nasz program wyjazdów studyjnych, zaplanowanych na ten rok, jest zróżnicowany i obszerny” – wyjaśnia Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday i Ecco Travel.
Program wyjazdów rozpoczął się od zachodniego wybrzeża USA. To dość szczególny przypadek, gdyż do tej pory żaden z touroperatorów nie zabrał tam swoich agentów. Kolejna wyprawa, zakończona kilka dni temu, obrała za cel Wietnam i Katar. Trasa objazdu po Wietnamie prowadziła między innymi przez zabytkowe miasto Hoi An, Da Nang, Hanoi, zatokę Ha Long oraz tradycyjne wietnamskie wioski Kim Bong i Tra Que. Wycieczkę wieńczył trzydniowy pobyt w Doha, w Katarze i przejazd jeepami po pustynnych wydmach.
„Wyjazdy łączone, w czasie których turyści odwiedzają dwa lub więcej państw, to produkt, który stale zyskuje na popularności. Klienci chcą maksymalnie wykorzystać swój wolny czas i zobaczyć jak najwięcej. Coraz częściej stawiają też na różnorodność i łączą kraje zupełnie odmienne kulturowo jak Sri Lankę i Malediwy czy Indie i Emiraty Arabskie. Sukcesywnie poszerzamy ofertę o tego typu imprezy i mamy już całkiem pokaźne portfolio. Zależało nam, żeby pokazać agentom nasze możliwości w tym zakresie. Ciekawym doświadczeniem dla nich było również połączenie w ramach jednego wyjazdu tak odmiennych destynacji. Klimatyczny Wietnam zestawiony z przepychem, jaki oferuje Katar jeszcze bardziej pokazuje specyfikę obu krajów” – wyjaśnia Katarzyna Turkiewicz.
Trwają już zapisy na jesienne wyprawy do Jordanii i Indii, na które agenci bardzo chętnie wysyłają zgłoszenia. Niestety ilość miejsc jest ograniczona i zaproszenie na wyjazd otrzymają tylko sprzedawcy z najlepszymi wynikami uzyskanymi w ramach programu motywacyjnego. Biuro, które zdobędzie największą liczbę punktów, otrzyma od Organizatora nagrodę w postaci darmowego wyjazdu na study tour do Indii.
POWIĄZANE WPISY
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty