Agenci Sun&Fun poznawali Djerbę

AG

Tunezja wraca do łask polskich turystów, oferta letnia tego kraju sprzedaje się w biurach podróży lepiej niż w roku ubiegłym (prawie dwukrotnie więcej). Jednym z biur specjalizujących się w wyjazdach do Tunezji jest Sun&Fun. 173 agentów tego touroperatora i grupka dziennikarzy przez tydzień mieli okazję poznawać zalety wyspy Djerby podczas zorganizowanego wspólnie z Tunezyjskim Urzędem ds. Turystyki Mega Fun Tour.

Obejrzeli między innymi fort Djerba, port rybacki, meczet w Ghizen, muzeum, farmę krokodyli, warsztat garncarski, duże hotele znajdujące się w ofercie touroperatora oraz dwa małe hotele butikowe, souk w Houmt Souk oraz wyspę flamingów…
Oprócz wyspy całą grupa pojechała na całodniową wycieczkę na Saharę. A podczas niej obejrzała m.in. wydrążone w skałach miasteczko Berberów – Chenin, słone jezioro, oazę z klimatyzowanymi namiotami, fort rzymski.
Cały pobyt umilała szóstka animatorów, absolutnie szalonych, z wysokim, niemierzalnym wręcz poziomem ADHD. Kiedy tylko mogli (czyli praktycznie, poza godzinami snu, zawsze), tańczyli, uczyli tańczyć, porywali do tańca i zabawy wszystkich chętnych i niechętnych. Jeśli tak będą zabawiać gości w hotelach Sun&Fun – ci nie będą chcieli z nich wyjeżdżać.
Istnieje też duże prawdopodobieństwo, że agenci po powrocie ze study tour będą na tyle dobrze zachwalać przed klientami zalety Tunezji, że ci natychmiast będą to samo zobaczyć i przeżyć. A oto chodziło organizatorom wyjazdu.

{gallery}670{/gallery}