Agencja Power: 50 proc. wzrost przychodów w 2021 roku
Agencja Power podsumowała ubiegły rok. Oprócz tradycyjnych działań, firma rozszerzyła działalność o nowe segmenty, mocno weszła w rynek online – efektem 50 proc. wzrost przychodów w stosunku do roku 2020.
Agencja Power w ubiegłym roku m.in. tworzyła wydarzenia hybrydowe w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, wykorzystując studia online do nagrywania w całej Polsce, była w hiszpańskiej Maladze i na Camino del Rey, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W Dubaju na Expo 2020 i w Ras Al Khaimah, na IBTM w Barcelonie; zaprojektowała i zrealizowała premierę nowego Ferrari 296 GTB w Warszawie i w Katowicach oraz wsparła 9-tą edycję Ferrari Corsa Baltica
Firma dostarczała catering, gadżety, środki ochronne do pracowników w całym kraju oraz tworzyła paczki prezentowe dla pracowników klientów.
Z kolei w świecie online Agencja Power uruchomiła nowej platformy do organizacji wydarzeń online www.online.agencjapower.pl.
Jak podkreśliła Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes firmy: „Na początku roku nasz stały klient zwrócił się do nas, aby znaleźć kreatywny sposób na zorganizowanie corocznej konferencji dla dystrybutorów. Zorganizowaliśmy konferencję online i kulinarną podróż dookoła świata, dzięki wyśmienitemu cateringowi z dostawą do domu. W świat online włączyliśmy webinary dla klientów zagranicznych, tłumaczenia symultaniczne, atrakcje wieczorne i atrakcje z dostawą do domu, a także atrakcyjną oprawę multimedialną.”
Krzemińska-Zasadzka w 2021 roku znalazła się na Liście 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce, a także odebrała nagrodę Buisness Woman Awards. W wyniku przejęcia udziałów w firmie POWER sp. z o.o., uzyskała posiadanie 97 proc. udziałów, niezmiennie pełniąc rolę Prezesa Spółki. Na stanowisku Managing Director zasiadła natomiast Magdalena Jendyk, wieloletni pracownik Spółki. Agencja Power działała branżowo: w TUgether, SOIT, KAE przy SAR, SKKP i SITE Poland. Odebrała liczne wyróżnienia i nagrody. Po raz kolejny zdobyła nagrodę Solidna Firma, międzynarodową nagrodę Eventex, nagrodę Congress Magazine.
„Tak jak zawsze, jesteśmy dla Was. Będziemy tworzyć dla Was chwile radości, umacniać relacje, budzić zaufanie, dbać o Wasze bezpieczeństwo i komfort Waszych pracowników, klientów i dystrybutorów. Zamierzamy również świętować z Wami nasze 25-lecie. Poszerzymy zespół i ofertę #POWER 2.0. Będziemy spokojnie i stabilnie rozwijać się” – zaznaczyła Olga Krzemińska-Zasadzka.
Zmiany w strukturze agencji Power. Krzemińska nadal prezesem
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty