Agnieszka Zbróg z Odkrywaj Świat wygrała konkurs Grecosa dla agentów
Ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w grywalizacji w nagrodę wyjechało do Grecji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży z ofertą Grecosa. Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure.
Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa archipelagu Dodekanez, ugościła 55 uczestników grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14500 punktów, Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16650.
Grywalizacja poszerza wiedzę agenta
„Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż” – komentuje swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat. „Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Chciałabym nawet jeszcze więcej pytań o samą Grecję, a mniej kreatywnych zadań typu wymyślanie plakatów czy tworzenie autorskiego drinka. Postawiłabym na wiedzę merytoryczną, bo chociaż dużo wiem o Grecji, to nawet ja byłam w stanie się czegoś dowiedzieć” – dodaje.
W tym roku w rywalizacji Grecosa wzięło udział więcej właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej edycji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań.
W przyszłym roku kolejna edycja
„Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany” – zapowiada Paulina Sypuła, manager zespołu wsparcia sprzedaży w Grecosie. „Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest aby agenci posiadali odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych. Poprzez grywalizację mamy możliwość zamienić zwykłe „studiowanie” katalogu na grę tak, aby szkolenie było podejmowane chętniej i skuteczniej”.
„Dbamy o atrakcyjność projektu, dlatego każda kolejna edycja to nowa odsłona Grecji. Analiza wyników pozwala nam wprowadzić zmiany, które są odpowiedzią na oczekiwania dotychczasowych uczestników i zachętą dla nowych. Poprzez grywalizację chcemy dać możliwość przeżycia przygody, stworzyć klimat zabawy, ale przede wszystkim jednak dostarczyć wiedzę o Grecji i tak ją zaprezentować by agenci skutecznie, a nawet z przyjemnością, zachęcali klientów do spędzenia wakacji w Grecji” – tłumaczy Sypuła.
Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie – produktowe, marketingowe lub sprzedażowe. Ostatnim wyzwaniem było „Mykonos – witamy na party island!”. To zadanie polegało na połączeniu nazw i położenia najbardziej imprezowych miejscowości w Grecji z ich opisem. Dobra odpowiedź była jednocześnie zapowiedzią dobrej zabawy, którą w końcu października przeżyli zdobywcy najwyższych wyników punktowych w grywalizacji.
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty